اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. تير 1399 - 13:31   |   کد مطلب: 33423
نتایج بیمارستان مسیح دانشوری نشان می‌دهد که شبیخون کرونا به اردوگاه آبی قطعی است و اگر نزاع سازمان لیگ و باشگاه تهرانی بر سر دو بازیکن خارجی ختم به خیر شود، احتمالاً آبی‌ها با لغو بازی‌های آتی خود به قرنطینه خواهند رفت.

به گزارش صبح الوند، پس از توقف برابر سایپا و شکست خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان، استقلالی‌ها با شیوع بحران کرونا در اردوی تیم مواجه شدند و با اعلام ابتلای 13 بازیکن از تیم خود به ویروس کووید-19، از سفر به شهر جم برای تقابل با پارس جنوبی این شهر خودداری کردند.

دیشب نیز مسئول کمیته برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ از ابتلای 25 درصد نفرات تیم استقلال به ویروس کرونا خبر داد و همچنین مشخص شد در نامه ارسالی حیدر بهاروند به سعادتمند، اسامی 8 نفر از بازیکنان اصلی و یک ماساژور در لیست کرونایی‌ها ثبت شده است. محل مناقشه اما بر سر تعداد دو بازیکن از آبی‌هاست، سهیل مهدی در حضور سرپرست استقلال گفت که فهرست این تیم 38 نفر را در خود دارد که اگر برای بازی‌های بعدی 25% آن‌ها مبتلا به کووید19 باشند، بازی این تیم به زمان دیگری محول خواهد شد.

این در حالی است که استقلالی‌ها ادعا می‌کنند با جدایی دو بازیکن خارجی‌اش، فهرست 36 نفره دارد و با 9 کرونایی فعلی، باید بازی هایش لغو شوند. حال آن‌که آبی‎‌ها بایستی روز چهارشنبه در مرکز ایفمارک نیز تست PCR بدهند اما نتایج بیمارستان مسیح دانشوری نشان می‌دهد که شبیخون کرونا به اردوگاه آبی قطعی است و اگر نزاع سازمان لیگ و باشگاه تهرانی بر سر دو بازیکن خارجی ختم به خیر شود، احتمالاً آبی‌ها با لغو بازی‌های آتی به قرنطینه خواهند رفت.

 امروز قرار است که نتایج نهایی تست آبی‌پوشان مشخص شود و اگر 25 درصد اعضای این تیم مبتلا به ویروس کرونا باشند، علاوه بر تعویق بازی با پارس جنوبی، مسابقه با تراکتور هم در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان