اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. تير 1399 - 9:24   |   کد مطلب: 33416
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان:
برگزاری همایش بزرگ دختران حاج قاسم به شرایط کرونا بستگی دارد
مریم رزجی از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان همدان خبر داد و گفت: بزرگترین برنامه ما در هفته عفاف و حجاب، همایش بزرگ دختران حاج قاسم در هفت بوستان شهر است که اگر شرایط مهیا نباشد برنامه ها لغو می شود.
برگزاری همایش بزرگ دختران حاج قاسم به شرایط کرونا بستگی دارد

به گزارش صبح الوند، به منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی ۱۹ تا ۲۵ تیر به نام “هفته عفاف و حجاب” نامگذاری شده است .

۲۱ تیر نیز سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ است.

سپاه ناحیه همدان هر سال نیز به مناسبت هفته حجاب و عفاف برنامه های فرهنگی متنوعی را برای بانوان همدانی برگزار می کند.

امسال نیز این ناحیه برنامه های فرهنگی و مجازی مختلفی را ارائه می دهد اما در شرایط کرونایی امکان برگزاری بسیاری از مراسمات و تجمعات مقدور نیست و بیشتر به سمت و سوی برنامه های مجازی جرکت کرده است.

مریم رزجی، مسئول جامعه زنان سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: بزرگترین برنامه ما در هفته عفاف و حجاب، همایش بزرگ دختران حاج قاسم در هفت بوستان شهر است که امیدواریم بتوانیم این همایش را برگزار کنیم چرا که به علت بیماری کرونا سعی بر اجرای برنامه های غیر تجمعی است.

وی با بیان اینکه اگر شرایط برگزاری مهیا نباشد برنامه ها لغو می شود، افزود: امسال سعی داریم برای جلوگیری از انتقال ویروس کووید ۱۹ برنامه های فرهنگی را در بستر فضای مجازی گسترش دهیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان خاطر نشان کرد: در این هفته مسابقه ای با عنوان حجاب و عفاف در قالب تهیه عکس نوشت و پوستر برای بانوان اجرا و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

رزجی بیان کرد: فضاسازی شهری و تبلیغات در سطح شهر انجام شده و گروه ها و کانال هایی در بستر فضای مجازی برای ترویج حجاب و معرفی بانوان نخبه محجبه فعال هستند.

وی گفت: تلویزیون های شهری و بیلبوردها با موضوع حجاب و عفاف در سطح شهر فعال خواهند شد.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان