اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. تير 1399 - 8:52   |   کد مطلب: 33402
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:
مرکز نیکوکاری رسانه عمود خیمه ازدواج در استان همدان خواهد شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر نگاه ویژه این اداره کل به مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان تاکید کرد.
مرکز نیکوکاری رسانه عمود خیمه ازدواج در استان همدان خواهد شد

به گزارش صبح الوند، محسن جهانشیر در دیدار با اعضای مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان ضمن عرض تبریک ایام دهه کرامت، گفت: فعالیت این مجموعه اقدامی بسیار ارزنده و ارزشمند است که باید حمایت شود و حضور و مشارکت در این عرصه برای بنده افتخار بزرگی است.
وی با بیان اینکه عزم و اراده شما شایسته تقدیر است، افزود: فعالیت در این عرصه فارغ از هر گونه نفع شخصی است، چرا که فعالیت در امور خیرخواهانه و عام المنفعه صرفا از روی علاقه است و در این مسیر باید از افکار منفی که موجب دلسردی مجموعه می شود به شدت دوری کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر نگاه ویژه این اداره کل به فعالیت مرکز نیکوکاری رسانه، بیان کرد: بخش عمده ای از فعالیت های مرکز نیکوکاری رسانه جزء وظایف ذاتی این اداره کل است که بر اساس ظرفیت های قانونی در این عرصه کمک خواهیم کرد.
جهانشیر ادامه داد: مجمع خیرین ازدواج استان همدان و همچنین سازمان های مردم نهاد فعال در این عرصه ظرفیت های مناسبی هستند که می توان با هم افزایی بیشتر با این نهادها در جهت توانمند سازی این مجمع بهره برد.
وی با اشاره به اینکه این مرکز عمود خیمه ازدواج در استان همدان خواهد شد، افزود: شاهد حضور افراد توانمند در این مجمع هستیم که هر کدام از این افراد از پایگاه های اجتماعی مناسبی برخوردار هستند که این موضوع در ادامه راه این موسسه کمک شایانی خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: شناسایی زوج های کم برخوردار مهمترین اساس این اقدام خیرخواهانه است که خوشبختانه با گزارشی که ارائه شد روند مناسبی در این زمینه را شاهد هستیم و معتقدم انجمن جوانه ایثار می تواند الگوی مناسبی برای سایر استان های کشور در امر اشتغال، ازدواج و مسکن باشد.
رییس هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان نیز در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات و برنامه های این مرکز، اظهار کرد: در این مجمع به دنبال بهره‌گیری از تمامی ظرفیت های استان در حوزه خدمات نیکوکارانه هستیم و در این بین رسانه های استان می توانند کمک شایانی در پیشبرد اهداف مورد نظر داشته باشند.
محمدرضا بیاناتی با بیان این این مرکز تنها مرکز نیکوکاری در کشور است که مجوز استانی دارد، افزود: در این مسیر دست یاری به‌سوی تمام افراد خَیر و توانمند دراز می کنیم و امیدوارم با حمایت ها و تقویت این انجمن بتوانیم در امر اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان و افراد کم برخوردار گام های مهم و اثرگذاری را برداریم.
بیاناتی با بیان اینکه استان همدان یکی از استان‌های فعال در عرصه رسانه‌ای کشور می‌باشد، گفت: در گام نخست در نظر داریم اول مردادماه هم‌زمان با سالروز ازدواج امیرمومنان علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام علیها و با مشارکت مردم خَیر بتوانیم 100سری جهیزیه برای زوج‌های جوان کم برخوردار فراهم کنیم.
یادآور می شود مرکز خیرین رسانه استان همدان امسال و با هدف خدمت‌رسانی در حوزه‌های اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان تشکیل‌شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان