اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. تير 1399 - 13:27   |   کد مطلب: 33392
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا خطاب به استاندار همدان ، اظهار کرد: فرصت را غنیمت شمرده و تأکید بر حمایت مدیریت ارشد استان در راستای تسریع در روند پیشرفت 3 مبحث مهم شورای اجتماعی محلات، شهر دوستدار کودک و کوهستان الوند داریم.

به گزارش صبح الوند،  رضوان سلماسی در جلسه صحن شورا که با حضور استاندار همدان برگزار شد، افزود: با توجه به مباحث مطرح شده با محوریت گنجنامه و اقدامات صورت گرفته در این قسمت از کوهستان الوند، تأکید استاندار همدان در راستای پاسخگویی دستگاه‌های ذی‌ربط به مطالبات شهروندان و نامه‌های ارسالی شورای شهر در راستای شفافیت در این زمینه، حائز اهمیت است.
به گفته وی؛ پس از طرح شهر دوستدار کودک در کمیسیون فرهنگی، حمایت‌های اعضای شورا و تلاش‌های دبیرخانه شهر دوستدار کودک و شورای اجرایی آن مستقر در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، همدان موفق شد بین 70 شهر متقاضی، در کنار 11 شهر دیگر منتخب «پایلوت شهر دوستدار کودک» شود.
سلماسی ادامه داد: این مهم خیز جدی در راستای کسب عنوان و نشان شهر دوستدارکودک از سوی یونیسف محسوب می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان معتقد است: با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته در راستای کسب این برند فرهنگی برای شهر و لزوم تکمیل چرخه شهر دوستدار کودک، تأکید استاندار بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات مرتبط با دبیرخانه مربوطه، نیاز جدی در کسب این نشان ملی و بین‌المللی است.
سلماسی در ادامه گفت: شورای اجتماعی محلات، برند فرهنگی دیگری است که نقش بسزایی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ایفا می‌کند و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شورای پنجم نام برد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان معتقد است: سیاست‌گذاری شورا در حوزه شورای اجتماعی محلات با تلاش و همکاری شهرداری به‌ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در شهر اجرایی شده است؛ از این‌رو حمایت مدیریت ارشد استان برای غنای این ساختار، افزایش آن در تمامی محلات شهر و جلب مشارکت حداکثری شهروندان در محلات شهر به‌منظور جلب همکاری دیگر ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ضرورت این حرکت محسوب می‎شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان