اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. تير 1399 - 12:03   |   کد مطلب: 33391
نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز فضای مجازی جولانگاه ذبح فرهنگی است که بیشترین تاثیر را در فرهنگ ما فضای مجازی دارد.

به گزارش صبح الوند، ؛قرارگاه رسانه ای طلاب با حضور جمعی از مسئولین استانی صبح امروز در دفتر امام جمعه همدان افتتاح شد .

آیت الله شعبانی در افتتاحیه قرارگاه رسانه ای طلاب اظهار داشت: فضای مجازی اهمیت و ضرورت ویژه ای دارد که طلاب نیز باید ورود پیدا کنند و حضور هر مسئولی در این عرصه الزامی است.

وی ادامه داد: امروز هر کس در مورد کنترل فضای مجازی اظهار نظر کند به شدت مورد هجمه دشمن قرار می گیرد و این نشان می دهد که دشمن بنا دارد که فضا را به همین شکل در دست بگیرد و کنترل کند .

آیت الله شعبانی با اشاره به همجه دشمن در فضای مجازی افزود: شدت هجوم به فضای مجازی را دشمن به حدی زیاد کرده که کسی جرات اظهار نظر نداشته باشد.

امام جمعه همدان گفت: حوزه علمیه و نماینده های مجلس و جریان های انقلابی همه معتقد به مدیریت فضای مجازی هستند و هیچکس معتقد به تعطیلی آن نیست.

وی تاکید کرد: اگر کسی غیرت دینی و تعصب به اسلام داشته باشد نمی تواند نسبت به فضای مجازی بی تفاوت باشد این همه هجمه از دروغ و کنایه پراکنی به اسلام و اهل بیت و مقدسات در این فضا قابل تحمل نیست.

وی افزود: طلاب بصورت بخشی در فضای مجازی فعال هستند و باید بدانیم دشمن عده اش مطابق با م انیست و حرف ما مطابق با فطرت انسان است و این یک نعمت الهی است که باعث پیشبرد کارها می شود.

نماینده ولی فقیه گفت: در فضای مجازی باید جبهه تشکیل دهیم و هم افزایی داشته باشیم تا بتوانیم عملیات انجام دهیم و کاری کنیم دشمن از طراحی در فضای مجازی پشیمان شود .

وی اظهار داشت: ستاد استانی باید برای فضای مجازی تشکیل دهیم تا تمام ادارات و سازمانها حضور داشته باشند .

آیت الله شعبانی عنوان کرد: فضای مجازی یک محل آزادی را برای تعاملات ایجاد می کند که باید از این فرصت استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز فضای مجازی جولانگاه ذبح فرهنگی است که بیشترین تاثیر را در فرهنگ ما فضای مجازی دارد و علت برخی طلاق ها خیانت در فضای مجازی است.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان