اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. تير 1399 - 12:05   |   کد مطلب: 33386
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، گفت: لازمه فهم و درک صحیح از قرآن کریم تمسک به اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش صبح الوند،  مراسم ویژه گرامیداشت دهه کرامت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در کنار خدام و پرچم متبرک آستان مقدس رضوی، «کاروان زیر سایه خورشید» با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، ورزشکاران، قهرمانان و مربیان حافظ قرآن کریم برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در این مراسم با اشاره به سخن پیامبر گرامی اسلام(ص)، گفت: هنگامی‌که فتنه‌های آخر و الزمان به شما وارد شد پناهنده به قرآن شوید.
وی بابیان اینکه باید از پناه بردن به قران از فهم و درک آیات آن بهره برد، گفت: لازمه بهره‌مندی از قران و درک و فهم آن استفاده از روایات مرتبط و تمسک به اهل‌بیت علیه الاسلام است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ضمن تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به جهت برگزاری برنامه زیر سایه خورشید، گفت: این برنامه سالهاست در کشور در حال برگزاری است که جای تقدیر از استان مقدس حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) دارد.
وی با اشاره به شانیت نام‌گذاری میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا به‌عنوان دهه کرامت، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که ایران اسلامی مملکت آستان قدس است و این مهم ما را برای خدمتگزاری به این آستان بس است.
حجت‌الاسلام فاضلیان بابیان اینکه امنیت موجود در جامعه در سایه‌سار لطف و کرامات ائمه ماست، گفت: امیدواریم هرچه زودتر با مدد الهی بتوانیم از شر ویروس کرونا در سراسر جهان آسوده شویم.
وی با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) در خصوص اهمیت ورزش در زندگی، اظهار کرد: هیچ دارویی بهتر از ورزش برای سلامتی انسان نیست.
گفتنی است در پایان این مراسم به 15 تن از بانوان ورزشکار، قهرمان و مربی حافظ قران کریم، صحیفه سجادیه و ... به‌رسم یادبود لوح سپاس از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اهداء شد.
شایان ذکر است در این مراسم محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نشان خادمی آستان مبارک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را از خادمان رضوی دریافت کردند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان