اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. تير 1399 - 11:02   |   کد مطلب: 33377
همزمان با ایام دهه کرامت کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمین و مادحین آستان قدس رضوی وارد شهر همدان شد.

به گزارش صبح الوند، صبح امروز به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمین و مادحین آستان قدس رضوی وارد شهر همدان شد.

حجت الاسلام الهی خراسانی، مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» صبح امروز در سازمان بسیج مداحان که به مناسبت دهه کرامت برنامه استقبال از کاروان برگزار شد، گفت: امام رضا صاحب کرامت است و در همه جا حاضر و ناظر است.

وی افزود: فلسفه و چرایی آوردن پرچم متبرک و مظهر به استان همدان را با یک آیه قرآنی می توان توضیح داد.

مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» در توضیح فلسفه آوردن پرچم ادامه داد: زمانی که از مصر برای یعقوب نبی (ع) که نابینا شده بود پیراهن یوسف را آوردند و به صورت پیغمبر انداختند چشمان یعقوب نابینا، بینا شد.

حجت الاسلام الهی خراسانی با بیان اینکه خدا پرست هستیم و خدای واحد را می‌پرستیم، گفت: این پرچم امام رضا (ع) مطهر شده و پیام آور مهر و محبت امام رئوف است و ما در کشور امام رضا (ع) است که اهل نماز و معرفت شده ایم.

در ادامه آقای مقدم مداح کاروان دقایقی به مدیحه سرایی در خصوص امام رضا (ع) پرداخت.

برنامه های کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» که حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی است از ۱۳ سال پیش در هشت استان شروع شد و اینک در ۳۱ استان و ۲۷ کشور برنامه های خود را اجرا می کند و همزمان با دهه کرامت در استان همدان نیز ۷۰ برنامه در دست اجرا دارند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، تجلیل از اعضای ستاد کرونا و جهادگران سلامت، دیدار با خانواده شهید سلگی، عیادت از بیماران، جشن ویژه برنامه کودکان سرطانی و حضور و سخنرانی در نماز جمعه این هفته شهرستان از جمله برنامه های کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان