اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. خرداد 1399 - 23:13   |   کد مطلب: 33237
رئیس جمهور گفت: باید تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای، امکانات ارتباط جمعی و راهکارهای موثر ارتباطی را برای اطلاع‌رسانی دقیق، موثر و هدفمند با مردم به کار بگیریم.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، امروز جمعه در گفتگو با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها از اطلاع‌رسانی هدفمند درباره کرونا در چارچوب دستورات روزهای اخیر خود به وزیر بهداشت، گفت: باید به جای ارائه هشدارهای یکسویه و فاقد آگاهی بخشی که صرفا در مردم ایجاد نگرانی و ناامنی روانی کند، با ارائه اطلاعات هدفمند و هوشمندانه، مردم را در مسیر سازگار کردن زندگی و کار با کرونا یاری کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه روز گذشته روسای کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا از جمله درباره ساعات بازگشایی حرم‌های مطهر، اقامه نماز جمعه در شهرهای با سطح خطر متوسط، آغاز فعالیت مراکز و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری و آژانس‌های گردشگری از وزیر بهداشت خواست تا طرح‌های لازم را برای بررسی و تصمیم‌گیری در این موارد به جلسه فردای ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کند.

وزیر بهداشت نیز در این گفتگو گزارشی از آمار سفرها در تعطیلات اخیر و نحوه اجرا و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی در جریان ترددها و سفرهای این روزها به دکتر روحانی ارائه کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان