اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. خرداد 1399 - 9:27   |   کد مطلب: 33196
شهردار همدان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از20 هزار تُن آسفالت در معابر شهر همدان توزیع شده است و تا پایان سال شاهد ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت در معابر مختلف شهر خواهیم بود.

به گزارش صبح الوند، 

عباس صوفی در این باره اظهار کرد:‌ با توجه بارش های شدید، برودت هوا و همچنین نمک پاشی و یخ زدگی معابر در اواخر سال گذشته و ابتدای امسال شاهد تخریب و از بین رفتن سطح آسفالت معابر اصلی و فرعی در مناطق مختلف شهر همدان بودیم که در سالجاری با برنامه ریزی صورت گرفته به دنبال ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت معابر هستیم.
وی ادامه داد: مدیریت شهری همدان از ابتدای امسال، خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت؛ موضوع آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت های شهرداری همدان به شمار می رود.
شهردار همدان نشان کرد: در راستای اجرای نهضت آسفالت و با هدف اصلاح چهره بصری شهر، تسهیل در عبور و مرور، تامین آرامش و آسایش شهروندان عملیات آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی شهر همدان به صورت جدی آغاز شده است و تا پایان سال جاری بسیاری از معابر و خیابان‌های سطح شهر آسفالت می‌شود.
صوفی بیان داشت:‌ از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 20هزار تُن آسفالت در معابر شهر همدان توزیع شده است که با لکه گیری مناسب و روکش معابر تخریب شده و مشکلات موجود در حوزه آسفالت، امیدواریم نارضایتی‌ شهروندان در این زمینه را مرتفع کنیم.
* دهبانی صابر: توزیع 5 هزار تن آسفالت در سطح منطقه یک
مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به شروع عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری معابر سطح منطقه یک گفت: از ابتدای سال جاری و به درخواست شهروندان اکیپ آسفالت در تمامی معابر منطقه در حال فعالیت هستند.
دهبانی صابر ادامه داد: عملیات آسفالت ریزی معابر با استفاده از دستگاه فلاسک و همچنین به صورت دستی در حال انجام است که این اقدام ضمن کاهش ماشین آلات مورد نیاز و نیروی انسانی، موجب افزایش سرعت و عمر مفید لکه گیری ها شده است.
وی تصریح کرد: از عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می شود نحوه زیرسازی و جنس آسفالت می باشد که در این راستا تمامی اقدامات بر اساس استاندارهای لازم صورت پذیرفته تا بتوانیم از نظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر پنج هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع شده است، عنوان کرد: تمامی آسفالت ریزی ها و لکه گیری ها بر اساس درخواست هایی که از طریق نواحی سه گانه منطقه و همچنین سامانه 137 مطرح شده است، اولویت بندی و احصاء شده و در حال انجام است تا شاهد افزایش رضایت شهروندان در این زمینه باشیم.
دهبانی صابر با اشاره به اینکه در اجرای برخی از عملیات اجرای آسفالت، سازمان عمران و باز آفرینی شهری هم مشارکت داشته است، افزود: خیابان قهرمان در بلوار بعثت، میدان جهاد، بلوار شهید زمانی، کوی خاتم، بلوار شهید مصیب مجیدی، بلوار شهید اسلامیان، سعیدیه، کمال آباد، دره مراد بیگ، خیابان بسیج، بلوار شهید فهمیده "پشت بیمارستان بوعلی"، محله سبد بافان و پارک لاله، خیابان میرزاد عشقی، خیابان جوادیه، خیابان شریعتی، بلوار شهید مصیب مجیدی، خیابان شریعتی، بلوار بعثت، بلوار شهید احمدی روشن، بلوار سعیدیه شمالی و جنوبی، خیابان هنرستان، کوی خاتم، کوی دره مرادبیگ و... از جمله معابر و مسیرهایی هستند که تاکنون عملیات آسفالت ریزی در معابر اصلی و فرعی آنها صورت پذیرفته است.
* جلیلوند: بیش از 6 هزار تُن آسفالت با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال در سطح منطقه دو توزیع شده است
مدیر منطقه دو شهرداری همدان نیز در خصوص عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری معابر این منطقه گفت: در این روزها و هفته های اخیر که شیوع ویروس کرونا بیشتر امور را تحت تاثیر قرار داده است، نیروها، کارکنان و پیمانکاران شهرداری منطقه دو با رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی برای تداوم نهضت آسفالت در نقاط مختلف منطقه تلاش می کنند و کرونا هم مانع اجرای پروژه های آسفالت ریزی و لکه گیری نشده است.
حامد جلیلوند اظهار کرد: با توجه به تاکید ویژه شهردار همدان و در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی و با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان، عملیات لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه دو از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است که در این خصوص و با توجه به بارش های بهاری، در برخی نقاط عملیات آسفالت ریزی انجام شده است و مابقی نقاط نیز به تناوب آسفالت می شود.
وی در ادامه افزود: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و یک دست نمودن معابر، از سوی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه دو طی دوماه گذشته تاکنون بیش از 6 هزار تُن آسفالت با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال در سطح منطقه و به منظور لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت توزیع شده است.
جلیلوند ادامه داد: در این عملیات و به صورت فینیشری و دستی و همچنین با استفاده از دستگاه فلاسک آسفالت؛ لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت معابر سطح منطقه از جمله کوچه ها و معابر اصلی و فرعی در خیابان فرهنگ، خیابان گلزار، بلوار مدنی، خیابان مصطفی خمینی، بلوار جعفر طیار، کوچه های آقاجانی بیگ، کوی محمدیه، خیابان نایب احمد، کوی صدف، کوی اعتمادیه و خیابان فرهنگ انجام شده است و در روزهای آتی نیز شاهد اجرای عملیات آسفالت ریزی در کوی بنی هاشم، خیابان صدف، بلوار مطهری و کوی پردیس خواهیم بود.
* فیضی منش:‌ بیش از 6450 هزار تن آسفالت در منطقه سه توزیع شده است
مدیر منطقه سه شهرداری همدان نیز در این باره اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری منطقه سه ارائه خدمات قابل قبول به شهروندان است و در این راستا برای جلب رضایت بیشتر شهروندان از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات به مردم استفاده خواهیم کرد.
محمدرضا فیضی منش ادامه داد: در راستای اجرای نهضت آسفالت و به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و افزایش رضایتمندی مردم؛ عملیات آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه سه شهر همدان در حال انجام است که تاکنون بیش از 6450 تن آسفالت و با اعتباری در حدود 29 میلیارد ریال توسط اکیپ های آسفالت در نقاط مختلف منطقه توزیع شده است.
وی با بیان اینکه رعایت اصول فنی و زیرسازی اساسی از ویژگی های آسفالت ریزی در سطح منطقه سه است، افزود: عملیات آسفالت ریزی به صورت دقیق توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه لحاظ می شود که تاکنون شاهد اجرای عملیات روکش و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه سه شهرداری همدان نظیر: بلوار بدیع الزمان، کندرو ترمینال اتوبوس ها، راستگرد، بلوار بدیع الزمان، بلوار امام خمینی (ره)، بلوار شهید سردار همدانی، بلوار آیت اله رفسنجانی(خوزستان)، خیابان اراک، بلوار شاهد، بلوار ملت، بلوار بهشت، میدان امام حسین (ع، بازار خودرو، بلوار انقلاب، خیابان اراک، خیابان صنعت، خیابان خضریان، کوی قاسم آباد، کوی حسن آباد، کوی مزداگینه، کوی زمین شهری، کوی جولان، کوی جنت، فرخ سرشـت، کوی مجـید آباد، کوی خضر، کوی رضـا، شهرک شـهید مدنی، کوی اندیشـه، کوی رضــوان و... هستیم.
* یوسفی نوید: بیش از 14 میلیارد ریال جهت عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه چهار هزینه شده است
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان در خصوص عملیات آسفالت ریزی انجام شده از ابتدای امسال در این منطقه گفت:‌ با آغاز عملیات نهضت آسفالت و بهسازی معابر، عملیات آسفالت ریزی در معابر اصلی و فرعی منطقه چهار شهر همدان در حال اجرا می باشد.
مجید یوسفی نوید تصریح کرد: عملیات آسفالت ریزی در سطح معابر منطقه بر حسب اولویت بندی های انجام شده و به منظور تأمین امنیت و تسهیل در عبور و مرور شهروندان به تناوب اجرا می شود.
وی با تاکید بر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، گفت: به منظور توزیع یکسان خدمات و نزدیک شدن به امکانات اولیه و بهبود سرانه مطلوب شهری، عملیات آسفالت ریزی با حضور اکیپ های چندگانه آسفالت و در راستای رفاه حال شهروندان به طور همزمان در سطح معابر حوزه تداوم دارد.
مدیر منطقه چهار افزود: طی دو ماه گذشته حدود 2800 تُن آسفالت با اعتباری بالغ بر حدود 14 میلیارد ریال در سطح منطقه توزیع شده است که از این مقدار 532 تن در معابر اصلی و مابقی نیز در مناطق کم برخوردار کوی ولیعصر(عج)، کوی اسلامشهر، حصار امام(ره)، کوی کوثر و همچنین شهرک الوند و شهرک فرهنگیان توزیع شده است که با توجه به مناسب شدن شرایط آب و هوایی این حجم از آسفالت ریزی افزایش چشمگیری خواهد داشت و تا پایان سالجاری شاهد لکه گیری، ترمیم و اصلاح آسفالت معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه چهار خواهیم بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان