اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. خرداد 1399 - 14:43   |   کد مطلب: 33168
کامران گردان گفت: امیدواریم ظرف سه یا چهار ماه آینده ساخت سایت موزه میدان امام خمینی (ره) خاتمه یابد و سایت موزه تکمیل شود.
تکمیل سایت موزه میدان امام خمینی (ره) ظرف چند ماه آینده/ دیگر هیچ تاریخی برای افتتاح پل شهید همدانی اعلام نمی کنیم

به گزارش صبح الوند، 

ئیس شورای اسلامی شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار ما ؛ با بیان اینکه در ساخت سایت موزه میدان امام خمینی (ره) دستگاه های میراث فرهنگی، اداره راه و شهرسازی و شهرداری دخیل هستند، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت اما هماهنگی هایی در خصوص اعتبار این طرح صورت و نقشه و طراحی آن حل شده است.

گردان با اشاره به اینکه اخیرا کارها برای ساخت این سایت موزه شروع شده است افزود: امیدواریم ظرف سه یا چهار ماه آینده این وضعیت خاتمه یابد و سایت موزه تکمیل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که وظایف شهرداری و اداره راه و شهرسازی در این خصوص چیست، گفت: متولی اصلی این کار میراث فرهنگی است و ساخت آن بر عهده شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: راه و شهرسازی اعتبار این طرح را در نظر می‌گیرد و اعتبار و تامین می‌کند؛ شهرداری نیز بودجه ای در این خصوص را اختصاص داده و ما هم پیگیر موضوع هستیم.

گردان در پاسخ به این سوال که اخطاریه ها به شهردار توسط اعضای شورای شهر به کجا رسید، گفت: شهردار اکثریت سوال‌ها را پاسخ دادند و اعضا نیز قانع شدند اما برخی سوال‌ها باقی مانده که باید مدارک بیشتری داشته باشند.

وی در خصوص زمان افتتاح پل شهید همدانی خاطرنشان کرد: ما دیگر هیچ تاریخی را اعلام نمی‌کنیم و قول نمی دهیم و بنا به گفته شهردار مسائل تحریم و کابل باعث تاخیر در افتتاح این پل شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان