اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. خرداد 1399 - 11:34   |   کد مطلب: 33162
حجت الاسلام فلاحی گفت: تحریم های امریکا یک و بام دو هوای آنها در عرصه بین المللی است و اگر این کار را نکنن باید تعجب کنیم.
تحریم های امریکا یک بام و دو هوا در عرصه بین المللی است

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی منتخب مردم همدان و فامنین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت: هر کجا دیدید امریکا سازمان یا فردی را تحریم کرد باید بدانیم از عملکرد خوب آنها هراس دارد .
وی ادامه داد: تحریم های امریکا برای مردم ایران به امری عادی تبدیل شده و هر روز به بهانه ای جدید شاهد تحریم های بیشتر هستیم و این حرکات یک بام و دو هوای امریکاییها در عرصه بین الملل برای همه عیان است.

فلاحی با تاکید بر امنیت در کشور افزود: ناجا وظیفه اش ایجاد آرامش و امنیت در سطح جامعه است و همیشه در اوج مظلومیت و با خویشتنداری در صحنه ظاهر شده است.

وی عنوان کرد: امریکا با تحریم کردن نیروهای ناجا و انتظامی که از نهادهای امنیتی و تاثیر گذار کشور هستند بعد از تحریم سپاه بعنوان یکی از نهادهای انقلابی و امنیتی در ایران اقدام به خود زنی سیاسی کرده است.

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم گفت: هدف امریکا از این تحریم بر هم زدن امنیت روحی و روانی ملت ایران و جلوگیری از سرعت فعالیتهای ناجا در عرصه بین المللی در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر و مسائل سیاسی است.

فلاحی دستگیری روح الله زم و کشف میلیونها تن مواد مخدر و کالاهای قاچاق را از دستاوردهای ناجا و نیروی انتظامی بیان کرد.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم باید در قبال تحریم ناجا توسط امریکا پاسخ دندان شکنی بدهد .

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان