اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1399 - 22:02   |   کد مطلب: 33151
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه دشمن تصور می کرد که با ترور شهید سلیمانی آرمان آزادی قدس کمرنگ خواهد شد خاطرنشان کرد: خون این شهید آرمان قدس را پررنگتر کرده و در آینده شاهد به ثمر نشستن خون این شهید و آرمان رهایی قدس خواهیم بود.

به گزارش صبح الوند، 

«سردار یدالله جوانی»، معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه آرمان رهایی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی فراموش نشدنی است، گفت: بدون شک این آرمان محقق خواهد شد و روزی را شاهد خواهیم بود که قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی روند رو به جلو در مسیر فراهم سازی مولفه ها و عناصر قدرت برای این آزادسازی شکل گرفت، افزود: شهید سلیمانی در نیروی قدس سپاه پرچم دار این حرکت آرمان گرایانه بود و با شکستن گردن رژیم صهیونیستی به گردن کلفتی آنها در منطقه پایان دهد. به طوری که امروزه رژیم صهیونیستی همچون گذشته نمی تواند در منطقه جولان دهد. 

معاون سیاسی سپاه با اشاره به ناکامی های رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه و جنگ های غزه تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی در مقاطعی تحرکاتی از خود نشان می دهد، این تحرکات جنبه تاکتیکی داشته و راهبری نیست.

وی با بیان اینکه سپهبد سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بر مبنای زور و قلدوری شکل گرفت و تا زمانی که قدرت داشت روند توسعه و حرکت رو به جلو را با اشغال بلندی های جولان، سرزمین سینا و حتی جنوب لبنان طی کرد.

سردار جوانی با بیان اینکه با پدیدار شدن انقلاب اسلامی و در تمام 40 سال گذشته هر روز قدرت رژیم صهیونیستی بیشتر به چالش کشیده شده و از آن کاسته شده است تصریح کرد: امروز رژیم اشغالگر قدس فلسفه بقای خود را برای چپاول، قلدوری و زورگویی از دست داده است.

آمریکا تصور می کرد دوران پساسلیمانی دوران افت مقاومت خواهد بود

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه امروز آرمان آزادی فلسطین فراتر از جهان اسلام رفته است عنوان کرد: امروز در سراسر جهان و حتی در قلب آمریکا و اروپا ملت ها با مذاهب، قومیت و اعتقادات مختلف علیه رژیم صهیونیستی بسیج شده و از آن ابراز تنفر می کنند.

سردار جوانی با اشاره به وجود توانمندی جبهه مقاومت تصریح کرد: حزب الله در لبنان، حشدالشعبی در عراق، انصارالله در شبه جزیره و قرارگاه مرکزی در ایران نشان می دهد که روند به سمت تنگ تر شدن حلقه محاصره رژیم صهیونیستی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان