اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1399 - 13:09   |   کد مطلب: 33146
ناصر ابو شریف با بیان این که مشکل قدس و فلسطین با اتحاد امت اسلامی حل می‌شود، گفت: رژیم صهیونیستی پایگاهی برای تضعیف کشورهای منطقه و اجرای نقشه‌های غرب است.
اسرائیل پایگاهی برای تضعیف کشورهای «منطقه» است/ حل مشکل «فلسطین» با «اتحاد» امت اسلامی

ناصر ابو شریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار صبح الوند؛ با اشاره به دیدگاه امام خمینی (ره) در رابطه با رژیم اشغالگر قدس گفت: بر اساس فرمایشات ایشان وضعیت منطقه فقط با از بین رفتن این غده سرطانی در آرامش قرار می‌گیرد و بی‌تردید تمام مشکلات امت‌ اسلامی ناشی از حضور نامشروع اسرائیل در منطقه است.

وی با اشاره به این که غرب با تحمیل فرهنگ خود به کشورهای منطقه نمی‌گذارد امت اسلامی روی آرامش را ببیند، افزود: این اقدامات همه نقشه‌هایی برای پیشرفت و مصالح خودشان است و اگر با هوشیاری امت اسلامی از بین برود منطقه به آرامش و صلح می‌رسد.

 ابوشریف تاکید کرد: آمریکا و انگلیس برای حفظ منافع خود از این رژیم اشغالگر و نامشروع حمایت می‌کنند و در پی آن هستند که موجودیت‌ آن را حفظ کنند اما ما فقط با از بین رفتن اسرائیل منطقه‌ای امن و آرامی خواهیم داشت. 

اگر اسرائیل نبود تمام کشورهای اسلامی در آرامش و امنیت به سر می‌بردند

 نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران از قرداد سارسی‌کو به عنوان نمونه‌ای از این تلاش‌ها یاد کرد و ادامه داد: این قرارداد به خاطر همین رژیم نامشروع شکل گرفت، اما دیدید که تمام کشورهای منطقه را از هم پاشید و چه جنگ‌هایی به خاطر آن رخ داد اما اگر اسرائیل نبود تمام کشورهای اسلامی در آرامش و امنیت به سر می‌بردند.

وی در رابطه با آینده و سرنوشت این رژیم جعلی عنوان کرد: طبق آیات قرآن از همان دری که وارد شدند از همانجا خارج می شوند و این رژیم یک رژیم غاصبی است که باید از منطقه خارج شود و بی‌تردید از بین می‌رود.

ابوشریف افزود: برای ما کاملا روشن است که در حال حاضر این رژیم با پشتوانه کشورهای بزرگ به حیات خود ادامه می‌دهد و اکنون هم برای ادامه حیات به نقشه‌های جدید این کشورها به ویژه آمریکا تکیه دارد.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران  خاطر نشان کرد: اسرائیل مادامی که به این کشورها متکی است همیشه در معرض خطر و فروپاشی قرار دارد و عاقبت به هلاکت می‌رسد.

ملت‌های اسلامی، عاقبت رژیم صهیونیستی را از بین خواهند برد

وی با تاکید بر این که اسرائیل جایی در نقشه این منطقه ندارد و در این منطقه هم نمی‌ماند، اظهار کرد: مردم فلسطین که برای ضعیف شدن آنها برنامه‌ریزی‌های وسیعی شده، همیشه قدرتمند خواهند بود و در نهایت ملت‌های اسلامی پیروز می‌شوند.

ابوشریف عنوان کرد: ملت‌های اسلامی با داشتن ثروت‌های زیاد عاقبت این رژیم را از بین خواهند برد و تمام علمای دینی هم به این مساله اصرار دارند که این رژیم غاصب باید از بین برود.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با اشاره به این که داستان اسرائیل و فلسطین یک قصه بلندی است که در پایان فلسطین، پیروز این قصه است، گفت: اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر دوام نمی‌آورد؛ چرا که این یک وعده الهی است و طبق آیات قرآن این غده سرطانی از  بین می‌رود. 

تمام قراردادهایی که سازمان‌ها به نام مردم فلسطین می‌بندند باطل است

وی با بیان اینکه حل مشکل فلسطین و قدس بی تردید با اتحاد کشورهای اسلامی و کمک خود مردم فلسطین میسر می‌شود، ادامه داد:  راهای جزئی و انحرافی مثل قراردادهای منعقد شده هیچگاه مساله فلسطین را حل نمی‌کنند و تا الان هم این قراردادها به نتیجه‌ای نرسیده است.

 ابوشریف با بیان اینکه تمام کشورهای اسلامی بیدارند و این رژیم را غاصب می‌دانند، اظهار کرد: تمام قراردادهایی که سازمان‌ها به نام مردم فلسطین می‌بندند باطل است و برخلاف اخبار کذب مردم فلسطین آنها را قبول ندارند.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: رژِیم صهیونیستی پایگاهی برای تضعیف کشورهای منطقه و اجرای نقشه‌های غرب است، اما به حول قوه الهی این نقشه‌ها باطل می‌شود.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان