اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1399 - 8:28   |   کد مطلب: 33144
نایب رئیس شورای شهر همدان مهمترین مقصر عدم ثبت جهانی آثار تاریخی شهر همدان هم در حوزه مدیریت شهری را شورای شهر دانست.
شورا در عدم ثبت جهانی آثار تاریخی همدان مقصر است

به گزارش صبح الوند، حمید بادامی نجات در جلسه صحن شورا ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی ،گفت:  روابط عمومی دستگاه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، با ایجاد آگاهی در سطح جامعه نقش مهمی در آشنایی اقشار مختلف با حقوقشان دارند .
بادامی نجات همچنین ضمن تبریک به روابط عمومی شهرداری همدان در کسب رتبه نخست روابط عمومی شهرداریهای استان، اظهار کرد: تقویت و توجه به جایگاه روابط عمومی ها امری ضروری است.
وی در ادامه با بیان اینکه شورا مهمترین مقصر عدم ثبت جهانی آثار تاریخی شهر همدان در حوزه مدیریت شهری است؛ افزود: داشتن رفتار متناقض در حمایت از ثبت آثار ملی قابل قبول نیست چرا که نمیشود رویداد بین‌المللی در استان برگزار کنیم اما نظرات متناقضی در مورد یونسکو داشته باشیم.

حمید بادامی نجات با بیان اینکه ثبت جهانی آثار، متولی مشخصی دارد،اضافه کرد: وقتی ما اجازه حضور به نماینده یونسکو در همدان را نمی دهیم چگونه باید انتظار ثبت آثار جهانی را داشته باشیم باید این تناقض در رفتار  تعیین تکلیف شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان هم در این جلسه با اشاره به آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: به همین دلیل تعدادی از مشاغل از جمله رستوران‌ها، باشگاه‌ها، رانندگان تاکسی و اتوبوس و ... با توجه به مصوبه های ستاد مبارزه با کرونا آسیب دیده اند.

علی فتحی با تاکید بر اینکه مشاغل آسیب دیده باید مورد حمایت قرارگیرند، اظهار کرد: در حال حاضر در شهر همدان ۶ کانون تبلیغاتی فعالیت دارند که این کانون ها نیز به دلیل پیشگیری از شیوع ویروی کرونا، از اسفند سال ۹۸ متضرر شده‌اند.

فتحی با اشاره به اینکه سالیان سال است که کانون های تبلیغاتی با سازمان زیباسازی همکاری داشته و به این سازمان کمک کرده اند، تاکید کرد: انتظار می رود در این شرایط بحرانی سازمان زیباسازی شهرداری به این کانون‌ها کمک کرده را برای آنها تخفیفاتی را برای جبران بخشی از ضرر آنها اعمال کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان هم در این جلسه ضمن تبریک روز  ارتباطات و روابط عمومی گفت: نوع کار روابط عمومی های شورا و شهرداری با روابط عمومی دیگر ارگان و دستگاه ها متفاوت است چرا که به دلیل نوع فعالیتشان ارتباط بیشتری با مردم دارند .

اسدالله ربانی مهر با اشاره به کسب رتبه نخست شهرداری همدان در بین شهرداری های استان، یادآور شد: اقدام شورا و شهرداری در دوران مبارزه با ویروس کرونا قابل توجه بوده و در زمینه بحث شفافیت که شورا مطرح کرد، انتظار می رود این روند همچنان  ادامه داشته باشد و با همت شورا و رسانه‌ها این شفافیت تقویت شود.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه صحن شورا از مجموعه روابط عمومی شورای اسلامی شهر و مدیر روابط عمومی استانداری همدان تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان