اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. فروردين 1399 - 10:39   |   کد مطلب: 32808
قهرمان تکواندوی جهان طنین سرود ملی بر روی سکوی قهرمانی را بهترین حس یک ورزشکار دانست و گفت: ایستادن بر روی سکوی اولی مسابقات جام جهانی و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورم و طنین زیبای سرود ملی ایران زیباترین خاطره سال گذشته بود.
طنین زیبای سرود ملی بر روی سکوی قهرمانی برای هر ورزشکاری بهترین حس دنیاست

سیده معصومه حسینی بانوی تکواندو کار همدانی که بعنوان چهره برتر ورزشی در سال 98 توانست برای اولین بار در تاریخ تکواندوی ایران و مسابقات جام جهانی چین دو مدال طلا کسب کند در بیان خاطرات تلخ و شیرین خود گفت: هر ساله مسابقات زیادی شرکت میکنم و علاوه بر کسب مدال در این مسابقات، آنچه که مهم است تجربیات خوب ورزشی است که کسب می کنم.

وی با اشاره به کسب دو مدال طلا در مسابقات جام جهانی چین گفت: مسابقات جام جهانی از سطح بالایی برخوردار است بخصوص که میزبانی با کشوری باشد که رشته های رزمی در آنها حرف اول را می زند و قدرت فوق العاده ای در رشته های رزمی دارند. 

حسینی با تاکید بر اینکه چین مادر رشته های رزمی است افزود: سال 98 در مسابقات جام جهانی شهر ووشی چین توانستم بر رقبا غلبه کنم و برای اولین بار در تاریخ تکواندوی ایران دو مدال طلا کسب کنم.

بانوی تکواندوی ایران با اشاره به حوادث مختلف سال 98 گفت: در سال گذشته اتفاقات تلخی رقم خورد، خاطراتی که هر کدام به نوعی باعث آزرده شدن هموطنانم شد.

حسینی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: در میان تمام دردها سقوط هواپیمای اوکراینی دردناک تر بود چرا که با دیدن تصاویر تک تک نخبه های ایرانی قلب همه ایران جریحه دار شد. 

این چهره نخبه ورزشی گفت: امیدوارم هموطنانم در سال جدید به آرامش و راحتی خیال دست پیدا کنند و کوله بار غم از کشور عزیزم رخت بربندد. 

وی در بیان خاطرات شیرین سال گذشته گفت: ایستادن بر روی سکوی اولی مسابقات جام جهانی و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورم و طنین زیبای سرود ملی میهنم بهترین حس دنیاست. 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان