اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. فروردين 1399 - 15:06   |   کد مطلب: 32783
فرمانده انتظامی همدان گفت: پرسنل انتظامی و راهبری دائم در سطح شهر در حال گشت زنی هستند و جلو ماشین های غیر بومی را می گیرند و اگر مسافر باشند آنها را راهی شهر خود می کنند.

به گزارش صبح الوند، بخشعلی کامرانی صالح با اشاره تردد پلاک های غیر بومی در همدان گفت: متاسفانه توئیت وزیر ارتباطات باعث التهاب در همدان شد که این التهاب بی مورد بود . 

وی ادامه داد: شخصا از دیشب تمام هتل ها و سوئیت و  مسافرخانه های سطح شهر را بررسی کردم  که 40 نفر اسکان داشتند  و اسکان آنها مربوط به دوماه پیش بود و تازه اسکان نیافته بودند. 

کامرانی صالح عنوان کرد: با بررسی هایی که از  سوئیت های گنجنامه انجام دادیم مشخص شد که خانواده های همدانی ها بودند که سوئیت اجاره و  در آنجا اسکان داشتند. 

وی با تاکید بر اینکه باید در شهر آرامش باشد افزود: نباید اجازه دهیم بخاطر موارد الکی در شهر التهاب ایجاد شود و آرامش مردم به هم بریزد. 

فرمانده انتظامی همدان با اشاره به تردد پلاک های غیر بومی در سطح شهر گفت: تعداد زیادی از پلاک ها ی غیر بومی همدانی هستند که شخصا  دادم بررسی کردند به طور مثال پلاک خود من تهران است رئیس صدا و سیما تهران است پلاک رئیس صدا و سیمای همدان تهران است  و خیلی از شهروندان دیگر که پلاک شهرهای دیگر را دارند.

وی افزود: فقط چون در سطح شهر حساسیت و التهاب ایجاد شده مردم نسبت به پلاک ها حساس شده اند اما به این حال پرسنل انتظامی و راهبری معمولا جلو ماشین ها غیر بومی را می گیرند و اگر مسافر باشند آنها را راهی شهر خود می کنند.  

فمانده انتظامی همدان یکی دیگر از دلایل را نداشتن کمرنبدی عنوان کرد و افزود: همدان کمربندی ندارد و معمولا کسانی که عبور می کنند از همدان رد می شوند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان