اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. اسفند 1398 - 16:52   |   کد مطلب: 32635
با افشای اختلاس مالی از صندوق مالی کارکنان دیوار مرزی آمریکا با مکزیک، پلیس تحقیقاتی فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) وارد عمل شده است و تحقیقات خود از این پرونده را آغاز کرد.

به گزارش صبح الوند، 

 بنابر گزارش تارنمای خبری افشاگر راواستوری، با رسانه‌ای شدن موضوع اختلاس مالی از از صندوق مالی کارکنان دیوار مرزی آمریکا با مکزیک پلیس تحقیقاتی فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) وارد عمل شده است و تحقیقات خود از این پرونده را آغاز کرد.

این تارنمای خبری افشاگر آمریکایی ضمن نمایشی خواندن پروژه دیوارکشی مرزی بین آمریکا و مکزیک، احداث این دیوار مرزی را غیرقانونی خواند و افزود که این پروژه فرصتی برای نزدیکان سیاسی ترامپ ایجاد کرده است که از منابع مالی آن به نفع اهداف اقتصادی خود سوء استفاده می‌کنند.

بر اساس این گزارش "براندون جاد" مدیرعامل اتحادیه کارکنان پروژه دیوارکشی مرزی بین آمریکا و مکزیک که از نزدیکان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است اذعان کرد که این اختلاس بزرگ حقیقت دارد.

در این اتحادیه بیش از 20 هزار پاسبان مرزی آمریکایی مشغول به کار هستند که سودجویان نزدیک به ترامپ، به صندوق ذخیره مالی کارکنان آن دستبرد زده اند.

پلیس تحقیقاتی فدرال آمریکا در مراحل اولیه تحقیقات خود به شناسایی اشخاصی پرداختند که از محل نمایندگی این صندوق در شهر "ال پاسو" مبالغ هنگفتی را برداشت کرده بودند.

هنوز جزئیاتی از اسامی متهمان پرونده و نحوه اختلاس آن‌ها، از سوی پلیس اف بی آی منتشر نشده است.

گشت مرزی که قبل از روی کار آمدن ترامپ، یک دستگاه گمنام و کمتر شنیده شده بود، پس از روی کار آمدن ترامپ به یک مرکز دشمنی و بی رحمی علیه مهاجران تبدیل شده است که، به علت نگهداری مهاجران در کمپ‌هایی که از کوچکترین امکانات برخوردار نیستند مورد انتقاد بسیاری از حقوق‌دانان و فعالان حقوق بشری است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان