اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. بهمن 1398 - 9:10   |   کد مطلب: 32583
کاندیدای جوان از حوزه همدان-فامنین گفت: جوانان باید عهده دار مسولیت شوند تا همچون صنایع دفاعی کشور محور اقتصاد هم با ورود جوانان به سوی پیشرفت گام بردارد، پیر شدن بدنه مدیریتی اقتصاد کشور وعدم حضور جوانان در عرصه های تصمیم ساز باعث عقب ماندگی اقتصادی شده است.

حاتم شکری کاندیدای جوان از حوزه همدان-فامنین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در بیشتر کشورهای پیشرفته جهان مدیران باسابقه و باتجربه در اتاق‌های فکر و مشاوره حاضر می‌شوند و صحنه اجرایی کشور را به دست جوان‌ترها می‌سپارند در ایران نیز باید به جوانها فرصت داد. 

وی ادامه داد: با مشاوره های خود و در اختیار داشتن تجربیاتی  
سعی در کمک به حل مشکلات کشور دارند اما متاسفانه در کشور ما، اینگونه نیست و مدیران و مسئولان باسابقه فکر می‌کنند خدمت کردن تنها و تنها نشستن بر پشت میزهای مدیریت است و سپردن امور به جوانان را به دلیل بی تجربگی شان اشتباه می دانند. 

کاندیدای جوان با اشاره به سخنان رهبری که  فرمودند؛ جوانان باید عهده دار مسولیت شوند تا همچون صنایع دفاعی کشور محور اقتصاد هم با ورود جوانان به سوی پیشرفت گام بردارد، پیر شدن بدنه مدیریتی اقتصاد کشور وعدم حضور جوانان در عرصه های تصمیم ساز وعقب ماندگی اقتصادی که تاثیرات مستقیمی برجامعه چه در حوزه اجتماعی فرهنگی و .....بگذارد. 
  
شکری عنوان کرد: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که هر حوزه انتخابیه(شهرستان) دارای موقعیت متفاوت و به خصوص خود می باشد، محور فعالیت بنده طبق فرمایشات مقام معظم رهبری درگام دوم انقلاب با توجه به بررسی های صورت گرفته طبق سیستم swot نقاط ضعف وقوت شهر مشخص نمودم ونتایج حاصل شده نشان داد که باید در حوزه اقتصاد، وعلم وپژوهش قدم های استوارتر برداریم چرا که در این دوحوزه ضعیف عمل نموده ایم.

این کاندیدای جوان افزود: به عنوان یک فرد تمایل و گرایش به ولایت فقیه دارم و جناها را دنبال رو اهداف فردی خود می دانم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان