اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. بهمن 1398 - 13:19   |   کد مطلب: 32576

به گزارش صبح الوند، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در بیانیه‌ای از سوی اعضای شورای شهر، مردم همدان را به مشارکت در انتخابات پيش‌رو و فراهم کردن شرايط پايداري ملت ايران سرمايه‌گذاري عظيم ملت در انتخابات، دعوت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در اين متن این پیام آمده است:

«انتخابات، مهم‌ترین فرآیند و رکن توسعه سیاسی و عامل استمرار تمام نظام‌های مردم‌سالار است.

در حال حاضر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین و بزرگترین رویداد سیاسی و ملی پیش رو است که امیدواریم این بار هم شاهد حضور پرشور مردم همدان در پای صندوق‌های رأی‌ باشیم.

معتقدیم برگزاری انتخاباتی قانونمند، باشکوه، سالم و با حضور حداکثری مردم از اولویت‌ها و مورد انتظار تمامی ارکان نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران نظام است.

در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شوراي اسلامي، با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبري و تأکيدات رياست محترم جمهوري، تکليف است تا شرايط انتخاباتي پرشور، سالم، امن و در کمال امانتداري فراهم شود تا مردم عزيز بتوانند نمايندگان خود را آزادانه، انتخاب کنند.

حضور با شکوه مردم و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات دو پیام ارزشمند با خود به همراه دارد؛ این حضور موجب وحدت و انسجام داخلی شده و همچنین پشتوانه‌ای برای مسئولان به شمار می‌رود تا مسیر توسعه را با قدرت بیشتر ادامه دهند و از سوی دیگر مشارکت حداکثری مردم در دوم اسفندماه، قدرت ایران را در دنیا بالاتر خواهد برد.

نمایندگان پارلمان شهری ضمن ارج نهادن به تلاش‌هاي دست‌اندرکاران انتخابات استان، داوطلباني که به قصد قربت وارد فضاي رقابت انتخاباتي شدند و اشخاصی که در اين مدت، شور انتخاباتي را براي برگزاري انتخاباتي همگاني، صحيح و آزاد فراهم کردند، از اقشار مختلف مردم همدان که به حماسه‌سازي معروف هستند، دعوت مي‌کنند با حضور حداکثري و مشارکت يکپارچه در انتخابات یازدهمین مجلس شوراي اسلامي، ضمن حمايت از تفکر مردم‌سالاري ديني، حماسه‌اي ديگر را در تاريخ پر افتخار کشور ثبت کنند.»

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان