اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1398 - 14:43   |   کد مطلب: 32552
معاون خدمات شهری شهرداری همدان از آمادگی کامل شهرداری همدان در برپایی تبلیغات محیطی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۴ بهمنماه تا پایان مهلت رسمی برای تبلیغات خبر داد.

به گزارش صبح الوند، وحید علی‌ضمیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما از آمادگی کامل شهرداری همدان در برپایی تبلیغات محیطی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۴ بهمنماه تا پایان مهلت رسمی خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در ۱۲۰ نقطه شهری در فضایی معادل ۵ هزار متر مربع در سطح شهر پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه گفت: شهرداری همدان همواره به عنوان متولی اصلی حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری، تمام تلاش خود را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همدانی در دستور کار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: سازه‏ها‌ از جنس داربست و گونی و سازه‌های فلزی بوده و این فضاها به صورت عادلانه و به تفکیک در اختیار داوطلبان انتخاباتی مجلس قرار می‏‌گیرد.

وی با بیان اینکه سازه‏‌ها در مکان‏‌های مهم و پرتردد شهر نصب شده است، افزود: سازه‌ها در میادین اصلی شهر، بلوارهای پرتردد، مساجد، تقاطع‌‏های اصلی شهر و… نصب شده است.

علی‌ضمیر خطاب به ستادهای انتخاباتی کاندیداها، تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی نامزدها به منظور جلوگیری از الصاق پوستر و تراکت در سطح جداره‌ها و مبلمان شهری و تخریب منظر شهر به ویژه با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال با اکران تبلیغات خود در این سازه‌ها، از تخریب جداره‌های شهری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه این سازه‌ها به صورت یک‌بار مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان طی ۴۸ ساعت پس از برگزاری انتخابات، تمام این سازه‌های موقت را جمع‌آوری می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کاندیداها ضمن رعایت قانون و خودداری از الصاق پوستر، تراکت و پلاکارد در مکان‌هایی به جز مکان‌های تعریف شده، در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند.

وی در پایان یادآور شد: با تبلیغات مغایر با قوانین تبلیغات انتخاباتی برخورد قانونی خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان