اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1398 - 9:45   |   کد مطلب: 32543
عضو شورای فضای مجازی گفت: اگر رهبری نبود بدون تردید همین کشور در اتش جنگ و ناامنی می سوخت .

به گزارش صبح الوند، سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در جمع مردم همدان گفت: ترامپ در تهدیدی که کرد گفت ۵۲ نقطه فرهنگی ایران  را می زنیم که  نشان از نادانی اوست که نمی داند مرکز فرهنگی متعلق به تمدن کشور و جهانی است .

وی ادامه داد: جوانان بدانند ترامپ حرف دلش را زد و یکبار در سخنرانی از کلمه ملت استفاده کرد چرا که فهمیدند انقلاب متعلق به ملت است .

 ضرغامی عنوان کرد: هر دولتی و مسولی که بیاید باید بداند که مردم با همه وجود به انقلاب اعتقاد دارند و همیشه در میدان هستند .

وی با اشاره به شرایط جوی افزود: امروز  ماهواره ها و شبکه های دشمن حضور مردم را در دمای  ۱۰ درجه زیر صفر می بینند که ساعتها در این هوا بودند تا جواب دشمن را دهند.

وی بیان کرد: امریکا به خیال خودش این مردم دیگر مرگ بر امریکا نمی گویند و مردم در پاسخ با مشت های گره کرد مرگ بر امریکا را فریاد زدند. 

ضرغامی با تجلیل از حضور پر شور مردم همدان گفت: مردم فداکار همدان السلام علیکم یا انصار دین الله السلام علیکم یا انصار رسول الله شماوارثان و صاحبان انقلاب هستید. 

وی با اشاره به تشیع ۲۵ میلیونی سردار قاسم سلیمانی که در طول تاریخ بشریت بی نظیر بود افزود : مایکل مور در توییت خود خطاب به دولت مردان امریکا گفت بیایید درست قضاوت کنیم کدام ژنرال ما اگر حتی در ماموریت نظامی بمیرد مردم ما در تشیع او شرکت می کنند؟

وی ادامه داد: باید بپذیریم کسی که بر دلها حکومت می کند الگوی جوانان این دوره است و صلح هدیه رهبر و رزمندگان است.

ضرغامی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی رزمنده بدون مرز است گفت: 
اگر سیاست برد برد یک سیاست درستی باشد آن است که سردار سلیمانی ارمغان صلح ملت بود.

عضو شورای فضای مجازی گفت: اگر رهبری نبود بدون تردید همین کشور در اتش جنگ و ناامنی می سوخت .

 

وی عنوان کرد: وحدت عظیم در ملت در تشیع سردار سلیماتی به نمایش گذاشته شد و علت اینکه همه مردم در تشیع آمدند عشق وی به اسلام و انقلاب بود. 

ضرغامی به همه انقلابیون و مردم همدان توصیه کرد این وحدت اتحاد و وفاق ملی نعمت بزرگی است که خدا در اختیار ما قرارداده است چرا که انقلاب متعلق به چهار نفر خاص نیست و متعلق به همه است. 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با شرکت در انتخابات که حتی اگر با من مخالف اید بخاطر کشورتان در انتخابات شرکت کنید گفت : از مردم دعوت می کنم در انتخابات هفته آینده شرکت پرشوری داشته باشند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان