اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1398 - 12:02   |   کد مطلب: 32500
احمد آریایی نژاد در همدان گفت: وقتی مجلس شورای اسلامی خوب می تواند وظیفه خود را انجام دهد که خوب قانونگذاری کند.

نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اگر مجلس کار آمدی خودش را که عبارت از توانمندی در قانونگذاری است را از دست دهد هیچوقت نمی تواند دستگاهها را ملزم به رعایت قوانین کند. 

وی ادامه داد: قوانین باید رسا و کارآمد باشد و تا حد امکان تبصره نداشته باشد تا بتوانند نیاز جامعه را مرتفع سازند. 

آریایی نژاد افزود: مجلس یک برونده دارد و یک داده، که نماینده ها آن داده های مجلس هستند و خصوصیات فردی هر کدام بدون شک روی کارشان تاثیر می گذارد. 

وی با اشاره به اینکه نباید فقط دنبال شعار باشیم گفت: نماینده ای که خود را ولایتمدار می داند باید در عمل نشان دهد نه فقط در ظاهر و شعار چرا که ولایت پذیری به شعار نیست. 

آریایی نژاد با تاکید بر برخی طرح های اشتباه در کشور گفت: طرح تحول سلامت با تمام نقدها و انتقاداتی که داشت در تمام ادارات اجرا شد و علیرغم هشدار بیشتر کارشناسان به طور کامل اجرا شد اما وزیر قبل از اینکه دوره اش تمام شود دو سال زودتر استعفا داد. 

وی تاکید کرد: اگر هر کمیسیون بتواند با قوانین درست و ریشه ای کار کند و دولت را ملزم به اجرا کند خیلی از مشکلات مردم حل می شود. 

نماینده سابق مجلس با اشاره به اختلاف طبقاتی در جامعه گفت: فاصله طبقاتی در ایران روز به روز بیشتر می شود و مجلس باید نظارت داشته باشد چرا در یک نظام هماهنگ دریافتی ها اینقدر متفاوت است؟ 

وی با اشاره به اینکه در ایران ثبات مدیریتی نداریم افزود: مدیران پرچمی حرکت می کنند و مدیری برای بعد از خودش کسی را تربیت نمی کند برای نمونه امسال در یک شهرستان فرماندار 7 بار تغییر کرد و این نشان از ضعف مدیریت دارد. 

آریایی نژاد آسیب های اجتماعی را ناشی از بی عدالتی دانست و افزود: وقتی تمام امکانات در یک جا متمرکز شده مردم مجبورا از شهرها و روستاها مهاجرت کنند که مشکلات زیادی را به همراه دارد. 

وی با تاکید بر اینکه یک تصمیم اشتباه مجلس روی زندگی 80 میلیون تاثیر دارد گفت: مردم ما استحقاق خیلی بیشتر از این ها را دارند . 
انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان