اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. بهمن 1398 - 8:33   |   کد مطلب: 32439
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شعار مرگ بر آمریکا شعاری است که حاج قاسم خونش را برای آن داده است تا از زبان ما نیافتد.
شهید قاسم سلیمانی خونش را برای شعار مرگ بر آمریکا داد/ برخی روشنفکران با احتیاط از کنار

به گزارش صبح الوند، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای دانش آموز بخش سردرود از توابع شهرستان رزن، با بیان خاطراتی از شهدای دفاع مقدس گفت: شهید ۱۳ساله سپاه محمد(ص) رسول رضایی که در سال۶۶ در منطقه ماووت شهید شد در وصیتش نوشته که در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را آتش بزنید تا همه بدانند که من ضد آمریکا بودم.

وی با انتقاد از برخی رفتارها و سخنان در تایید ظلم های رژیم استکباری آمریکا ادامه داد: تعدادی از روشنفکران دانشگاهی ما از روی پرچم آمریکا عبور نمی کنند و از کنار آن با احتیاط رد می شوند.

فرجی هدف آمریکا از تشکیل داعش را مقابله با جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: وجود رزمندگان جوان ایران اسلامی باعث شد تا این گروه تکفیری در نطفه خفه شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به رشادت‌های جوانان و مردم ولایتمدار همدان گفت: ما در استان همدان۱۴شهید مدافع حرم داریم که یکی از یکی شجاعتر بودند که زندگی و زن و فرزند خود را رها کردند و جانشان را برای این نظام دادند.

فرجی با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان با سن اندک در دفاع مقدس تصریح نمود: در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس رزمندگان هم سن و سال شما دانش آموزان بودند که با تقوای خود و اخلاص خود به جبهه ها می آمدند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح می ایستادند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان