اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. بهمن 1398 - 11:51   |   کد مطلب: 32429
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد
ارسال هوایی محموله چند تنی مواد غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده
مهدی فرجی گفت: محموله کمک‌های مردمی توسط یک فروند هواپیمای پایگاه نوژه به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می شود.

به گزارش صبح الوند، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفت و گو با خبرنگار ما؛ با اشاره به جاری شدن سیل در مناطقی از سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم شریف این مناطق نیاز به کمک‌های مردمی دارند امروز یک فروند هواپیما از پایگاه نوژه، محموله چند تنی از قیبل پتو، مواد خوراکی، روغن و برنج، ظروف غذای سالم، چراغ گرمایی، چادر و خواروبار به همراه گروه های جهادی به مناطق آسیب دیده ارسال می شود.

وی با بیان اینکه سپاه مثل همیشه در میدان حاضر است و از تمام توان خود استفاده می کند، افزود: مردم باید در این هم نوعی مشارکت داشته باشند، وسایلی را که در منزل استفاده نمی کنند را در اختیار مساجد هماهنگ شده قرار دهند تا به هموطنان تحویل داده شود.

فرجی با اشاره به شماره حساب های اعلام شده بیان کرد: چهار شماره حساب مد نظر، توسط صدا و سیما از طرف هلال احمر، بهزیستی و بسیج اعلام شده و مورد تایید دادستانی است که مردم می توانند کمک های نقدی خود را به این شماره ها واریز کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) با تاکید بر اینکه تعامل خوبی بین دستگاه های دولتی و مردم در کمک رسانی ایجاد شده، خاطر نشان کرد: اتحادیه خوار و بار، آهن فروشان، حسینیه آیت الله مدنی و برخی از مساجد کمک های خوبی داشته اند و در شهر مریانج برنج و روغن زیادی جمع آوری شد.

وی با اشاره به ارسال محموله چند تنی گفت: کمک های مردمی امروز در اختیار گروه های جهادی مستقر در سیستان قرار می گیرد و بین مردم پخش می شود و بعد از فراهم شدن مواد غذایی و بهداشتی باید به دنبال ساخت خانه برای افراد سیل زده باشیم .

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان