اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. بهمن 1398 - 11:46   |   کد مطلب: 32428
فاطمه محمد علیزاده مربی و قهرمان تکواندو استان همدان توانست در آزمون کمربند دان ۶ شرکت کند و بعنوان اولین بانوی تکواندوکاری که به این درجه کمربند دست یافته است، باشد.

هیات تکوندو استان همدان را می توان به عنوان فعال ترین هیات ورزشی معرفی کرد چرا که ورزشکارانش در مسابقات کشوری و بین المللی حضور چشمگیری دارند و علاوه بر آن مدال های رنگارنگی در ویترین ورزش استان جای داده اند.
تکواندو در شهر همدان در رده های مختلف سنی ورزشکاران زیادی دارد و کمتر باشگاهی را در سطح شهر می بینیم که سانس این رشته ورزشی را نداشته باشد.
حضور بانوان هم پای مردان در این رشته ورزشی تقریبا یکسان است و مربیان و داوران مطرح کشور به تعداد زیادی از استان همدان برای مسابقات برون مرزی برگزیده می شوند و کمتر مسابقه کشوری را می بینیم که نامی از داوران همدانی در آن نباشد.
دبیر هیات تکواندو استان همدان با اشاره به موفقیت های چشمگیر این رشته ورزشی در سطح کشور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: اخیرا یکی از مربیان همدانی به نام فاطمه محمد علیزاده نخستین کمربند دان ۶ را بری استان اخذ کرد.
شعبانی با تاکید بر حضور پررنگ بانوان گفت: تکواندو بانوان امسال رشد خوبی داشت و خواهران علیزاده موفق به کسب مدال های جهانی شدند و اخیرا فاطمه علیزاده توانست آزمون کمربند دان ۶ را با موفقیت پشت سر بگذارد و بعنوان اولین بانوی تکواندوکاری که به این درجه کمربند دست یافته است، باشد.دبیر هیات تکواندو گفت: علیزاده حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی و هانمادانگ انفرادی و کسب عنوان طلا در سال ۹۸ را در کارنامه خود دارد.
وی یکی از مهمترین علل موفقیت تکواندو در همدان را حضور مربیان حرفه ای و با دانش دانست و افزود: نایب رئیس بانوان در حال رایزنی با مربیان خارجی برای آموزش به استان است که بتوانیم در بخش کیوروگی نیز فعال شویم چرا که معمولا مدال های کسب شده در بخش پومسه بوده است.
دبیر هیات تکواندو همدان بابک صمدیان را یکی از بهترین مربی های همدانی معرفی کرد و گفت: هدف هیات، پرورش مربیان و داوران سطح یک است که بتوانند شاگردان زیادی آموزش دهند.
انتهای پیام/آ
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان