اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. بهمن 1398 - 9:21   |   کد مطلب: 32407
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در دیدار برابر تیم فوتبال مس نوین کرمان داور به طور واضح سر ما را برید.
داور دیدار برابر مس نوین کرمان سر ما را برید/ کمیته داوران ورود کند

به گزارش صبح الوند، هادی گل‌محمدی با اشاره به شکست تیم فوتبال شهرداری همدان برابر مس نوین کرمان اظهار داشت: با شرایط سختی به مصاف تیم فوتبال مس نوین کرمان رفتیم در طول هفته به دلیل بارندگی‌ها در همدان تمرینات خوبی نداشتیم و بیشتر در سالن و چمن مصنوعی تمرین کردیم.
وی افزود: همچنین سفر طولانی را با قطار به کرمان انجام دادیم و نتوانستیم به خوبی برای این دیدار استراحت کنیم و بازیکنان خسته بودند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه بازی خوبی در دیدار برابر مس نوین کرمان انجام دادیم، گفت: در نیمه نخست بر بازی مسلط بودیم و در دقیقه ۲۰ به گل هم رسیدیم که داور در این صحنه گل صد در صد ما را نگرفت.
گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ابتدا داور گل گرفت بعد کادر فنی این تیم اعتراض کردند و گفتند تور سوراخ بوده و از کنار وارد دروازه شد اما تور را هم بازدید کردند که کاملاً سالم بود متاسفانه داور با این تصمیم غلط سر ما را برید.
وی با بیان اینکه بدترین قضاوت داور را در طول دوران مربیگری ام دیدم، گفت: داور در این دیدار دو پنالتی صد در صد را هم برای ما اعلام نکرد و به راحتی از کنار آن گذشت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: نمی خواهم داور را متهم کنم اما گویا داور تنها می‌خواست این دیدار را به سود کرمانی ها دربیاورد و به راحتی در صحنه‌ای که بازیکن ما اصلاً برخورد با مهاجم مس نداشت را به سود این تیم پنالتی اعلام کرد.
گل‌محمدی با بیان اینکه کمیته داوران در نیم فصل دوم حساسیت بیشتری به بازی ها داشته باشد، بیان کرد: شرایط در نیم دوم بسیار سخت و حساس است و باید در چیدمان داورها دقت بیشتری صورت بگیرد و نباید به همین راحتی حق تیم ها ضایع شود.
وی افزود: واقعاً نه باید با این شرایط اقتصادی زحمات یک تیم به راحتی از دست برود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان