اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. بهمن 1398 - 8:53   |   کد مطلب: 32401
مسعود بصیری با بیان این که غرب قدرت مقابله رودرو با ایران را ندارد و به جنگ رسانه‌ای روی آورده است، گفت: در جنگ رسانه ای ۳۰۰ رسانه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

رئیس بسیج رسانه کشور در گفت و گو با خبرنگار صبح الوند؛ با بیان این که دنیای امروز دنیای رسانه است، اظهار داشت: در گذشته هم دولت‌ها و کشورها از قدرت رسانه استفاده می‌کردند، اما تغییر نگاه‌ها و راهبرد کشور ها در جامعه جهانی به این سمت رفته که امروز کشورها را به جای شمشیر، با رسانه فتح کنند.

وی افزود: بزرگترین دشمن غرب در جهان، ایران است و به هر شکل ممکن رسانه‌های وابسته به غرب با ما برخورد می‌کنند.

بصری عنوان کرد: بهترین راه مقابله با ایران در حال حاضر رسانه است؛ یعنی از تبلیغات استفاده می‌کنند و از قدرت رسانه‌ای که در سال های اخیر به وسیله بنگاه های سخن پراکنی ایجاد کرده اند بهره می‌برند.

رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به این که در دنیای حقیقی و غیر رسانه‌ای دشمن حرفی برای گفتن در مقابل ایران ندارد، گفت: سند این ادعا حمله موشکی به پایگاه عین الاسد است، برای نخستین بار در طول تاریخ بشر است که یک کشور به بزرگترین امپراطوری عصر خودش حمله کرده بدون آن که او بتواند پاسخ دهد.

وی با اشاره به این که آمریکا توانایی پاسخگویی به ایران را نداشت، خاطرنشان کرد: با این شرایط دشمن وارد عرصه جنگ رسانه‌ای می‌شود و قلب‌های مردم را هدف قرار می‌دهد.

بصیری یادآور شد: در این راه دشمن از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در عرصه رسانه استفاده و کارتل‌های بزرگی را با تزریق پول ایجاد می کند تا یک جبهه واحد برای نخستین بار در طول تاریخ مبارزاتی خود، علیه ایران تشکیل دهد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به این که در کشور هم عده‌ای آنها را حمایت می‌کنند، تصریح کرد: در واقع این جبهه و شرایط ایجاد شده به این دلیل است که دشمن فهمیده هیچ راه مقابله‌ای در عرصه فیزیکی با ایران ندارد.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در بیان حقیقت پیش قراول است و به خاطر حجم عظیم و انباشته شده ظلم در جهان که توسط غربی‌ها اعمال شده، مردم جهان به دنبال راه تنفسی می‌گردند که جمهوری اسلامی آن را ایجاد می کند.

بصیری افزود: در این شرایط، طبیعی است که ما در یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار قرار بگیریم؛ چون آنها بیشترین سرمایه گذاری خود را روی حملات رسانه‌ای قرار داده‌اند و همه یاران خود را از سراسر دنیا جمع کرده‌اند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۳۰۰ رسانه فارسی زبان در دنیا از شبکه های مختلف علیه جمهوری اسلامی خبر تولید می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: با این حال آزادی‌ خواهان جهان به صورت خودجوش یک جبهه رسانه‌ای را ایجاد کرده‌اند و جبهه مقاومت که امکانات رسانه‌ای نداشت امروز دارای رسانه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان