اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. دى 1398 - 8:52   |   کد مطلب: 32384
هشت هیات‌ ورزشی استان همدان هم اینک با سرپرست اداره می‌شوند و در انتظار برگزاری مجمع انتخاباتی برای مشخص شدن رییس جدید تا پایان سال جاری هستند.

به گزارش صبح الوند، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: براساس قانون، بازنشسته ها نمی توانند در مجمع انتخاباتی ریاست هیات های ورزشی شرکت کنند و به همین دلیل برخی افراد با سابقه پس از چندین سال از ریاست هیات ها کنار رفتند.

مهدی چاروسایی  ادامه داد: داشتن مدرک کارشناسی به بالا، سن بالای ۲۵ و کمتر از ۶۰ سال از مهمترین شرایط نام نویسی در انتخابات هیات های ورزشی این استان است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۴۸ هیات ورزشی در سطح استان و بیش از ۴۵۰ هیات ورزشی در سطح شهرستان های استان همدان فعالیت دارند.

سخنگوی اداره ورز ش و جوانان گفت: افرادی که صلاحیت حضور در مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی را دارا باشند، می توانند برای ثبت نام به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مراجعه کنند.

گفتنی است: هم اکنون بیش از ۸۵ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در قالب ۴۸ هیات ورزشی این استان فعالیت دارند و  بدمینتون، بوکس، ورزش جانبازان، اسکیت، اسکواش، کبدی، هاکی و دوچرخه سواری هیات هایی هستند که فراخوان آنها برای نام نویسی متقاضیان انجام شده است.

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان