اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. دى 1398 - 10:35   |   کد مطلب: 32380
قرارگاه امداد بسیج برای کمک به مناطق و روستا‌های سیل زده تشکیل شد.

به گزارش صبح الوند، محمد زهرایی، مسئول بسیج سازندگی، گفت: از روز گذشته سردارسلیمانی، ریاست سازمان بسیج مستضعفین همراه با فرماندهان سپاه استان‌های کرمان، خراسان جنوبی وسیستان وبلوچستان ازمناطق و روستا‌های سیل زده مناطق کنارک و دشتیاری بازدید کردند و با حضور نیرو‌های سپاه در استان ها، قرارگاه امداد رسانی بسیج تشکیل و تصمیمات زیر اتخاذ شد:

۱-سپاه استان‌های کرمان وخراسان جنوبی و بنیادتعاون بسیج، ماشین آلات ودستگا ه‌های سنگین مورد نیاز را برای ترمیم جاده‌های تخریب شده و مزارع و بند‌های خاکی به سپاه سلمان ارسال کنند.
 
۲-تیم‌های تخصصی بسیج کشاورزی با همکاری منابع طبیعی اقدامات فوری را درمناطق به عمل آورند.
 
۳-آشپزخانه‌ها و نانوایی از سپاه استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و فارس به ظرفیت موجود اضافه و پخت غذای گرم به ۴۰ هزار پرس در روز برسد.
 
۴-اقلام ضروری گرمایشی وخشکبار که توسط نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور در حال جمع آوری است به سرعت به سپاه سلمان ارسال و در حداقل زمان ممکن با برنامه مشخص به همه روستاییان تحویل شود.
 
۵-گرو‌های جهادی تخصصی بسیج با هماهنگی بسیج سازندگی و باتوجه به نیاز اعزام شوند و از گروه‌های عمومی استان هم استفاده شود.
 
۶-بنیادتعاون بسیج و بسیج جامعه پزشکی در ویزیت و ادامه درمان رایگان مردم در روستا‌ها اقدام کنند و دو بیمارستان صحرایی وتیم‌های جدید پزشکی همراه با دارو و امکانات کامل درمنطقه مستقر شوند.
 
بنابر گزارش صداوسیما، زهرایی افزود: تاکنون، روزانه ده هزار پخت غذای گرم، توزیع ۱۵۰۰بسته معیشتی، تهیه وتوزیع هزار قلم کالای ضروری گرمایشی، ۱۲ هزار تخته پتو و حضور ۷۰ گروه جهادی بسیج به تعداد ۳۵۰۰ نفر و ۱۰تیم ویژه پزشکی انجام شده است.
 
وی افزود: جوانان در گروه‌های جهادی و بسیج از نسل حاج قاسم‌ها هستند و بنام و یاد شهدای جبهه مقاومت، هر جهادگر یک خدمت را انجام می‌دهد و ما تا پایان درکنارمردم هستیم و افتخارمی کنیم که خداوند توفیق نوکری وخدمتگزاری به مردم شریف ایران را به ما ارزانی داشته است.
 
انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان