اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1398 - 12:35   |   کد مطلب: 32349
کابران شبکه های اجتماعی به ویژه در توییتر و اینستاگرام نسبت به رفتار کاسبکارانه برخی با عنوان دانشجو و هنرمند در تجمعات محدود تهران و برخی استانها که به بهانه سوگواری برای حادثه سقوط هواپیما شکل گرفت واکنش نشان دادند.
هشتگ کاسبان خون ترند نخست توییتر شد

به گزارش صبح الوند،  کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه در توییتر و اینستاگرام نسبت به رفتار کاسبکارانه برخی با عنوان دانشجو و هنرمند در تجمعات محدود تهران و برخی استانها که به بهانه سوگواری برای حادثه سقوط هواپیما شکل گرفت واکنش نشان دادند.

کاربران ذیل کلیدواژه #کاسبان_خون تاکید کردند ادعای سوگواری و مطالبه گری برای جانباختگان، آنهم ٣روز بعد از آن حادثه که در قالب تجمع های ساختار شکن و به بهانه اعلام خطای پدافند شکل گرفت نوعی بازی سیاسی و کاسبی با خون جانباختگان است.

برخی نیز تاکید کردند دفاع ترامپ و سرکرده منافقین یعنی قاتلان مردم و اسطوره های ما از این آشوبها به خوبی نشان میدهد تشکیل تجمعات به بهانه سوگواری آنهم با ٣روز تاخیر موضوعی کاملا هدایت شده از بستر شبکه های اجتماعی است که جریان معاند با بهره گیری از ضعف سواد رسانه ای عده ای در داخل و هماهنگی عناصرشان در میدان،آن را رقم زده است.

انتهای پیام/دانا 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان