اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1398 - 9:37   |   کد مطلب: 32343
کارشناس هوافضا با بیان قدرت موشکی ایران در خاورمیانه گفت: یک موشک میان برد ایران امریکا را به وحشت انداخت که به جای مقابله به دنبال مذاکره افتاد .
امریکا با موشک میان برد ایران به جای مقابله به دنبال مذاکره افتاد/  آسمان ایران به خودش تعلق دارد

مصطفی سلیمانی با اشاره به قدرت نظامی و موشکی ایران در بین کشورهای خارومیانه گفت: پیشرفت ایران در شاخه های گوناگون رشته هوافضا مختلف است و در دولت قبل تمرکز روی ساخت ماهواره و صنایع فضایی بود که در این حوزه نیز جزو 8 کشور برتر دنیا قرار گرفتیم. 

 

وی ادامه داد: رویکرد دولت جدید و می توان گفت یک دهه اخیر بعد از شهادت تهرانی مقدم پیشرفت و تمرکز روی ساخت موشک و پهباد است و ایران پیشرفت خوبی در این زمینه داشته است. 

 

کارشناس هوافضا با تاکید بر توانمندی ایران در قدرت موشکی گفت: در منطقه غرب آسیا و ایران قطعا ایران حرف اول را می زند و نمونه آن پهبادی بود که در سال 81 به اسرائیل فرستادیم و بعد از 45 دقیقه پرواز به روی منطقه شناسایی شد. 

 

سلیمانی با اشاره به اینکه ایران طالب جنگ در دنیا نیست اما از مواضع خود به شدت دفاع می کند افزود: آسمان ایران متعلق به خودش است و هر شی به راحتی نمی تواند به آن نزدیک شود . 

 

وی با تاکید بر اینکه ایران در دو سال اخیر چندین بار قدرت موشکی خود را به رخ جهانیان کشید گفت: عدم رهگیری موشک ها توسط قدرتمندترین سامانه موشکی دنیا نشان از پیشرفت فوق العاده قدرت موشکی ایران دارد چرا که در فاصله شلیک موشک ها به پایگاه الاسد دو پایگاه نظامی امریکایی قرار داشت و نتوانستند موشک های میان برد ایران را شناسایی کنند.

 

 

هر شش ماه یکبار در ایران پهباد جدیدی رونمایی می شود 

 

این کارشناس هوافضا عنوان کرد: ایران در مرزهایی از فناوری است که در دنیا حرفی برای گفتن دارد و از لحاظ بحث هوایی و فضایی علیرغم تمام تحریم هایی که وجود داشت توانستیم پهبادهای زیادی را رونمایی کنیم و علاوه بر آن در پدافند هوایی نیز پیشرفت زیادی داشته ایم .

 

انتهای پیام/ الف 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان