اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1398 - 9:36   |   کد مطلب: 32342
یک کارشناس نظامی گفت: ایران از چنان توان نظامی برخوردار است که می‌تواند تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه به آتش بکشد.
ایران می‌تواند تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا را به آتش بکشد

محمود قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که بر اساس اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قدرت مطلق قدرت توحید است اظهار داشت: ما ابزار و ادوات نظامی را محور قدرت و دلیل قدرت نمی‌دانیم. 
وی افزود: آنچه سردار سلیمانی را سردار دل‌ها کرد و محبتش را در قلب همه آزادی خواهان انداخت همان قدرت توحید و ایمان بود نه وجه نظامی آن. 
این کارشناس مسائل سیاسی و نظامی عنوان کرد: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصداق آیه 96 سوره مریم است که فرمود کسی عمل صالح دارد خدا محبت او را در دل مردم می افکند. 
قاسمی با اشاره به این که با همه این اوصاف ابزار و ادوات نظامی لازمه تحکم یک اندیشه و ایدئولوژی است گفت: پیشرفت اسلام هم در طول تاریخ متکی به ابزار و ادوات جنگی بوده و خود امیر المومنین با شمشیر می جنگید و پیغمبر هم با زره و کلاه خود و شمشیر مبارزه می کرد پس ابزار هم بخشی از نیازمندی های است 
وی تصریح کرد: اندیشکده‌ها و موسسات نظر سنجی دشمن مثل موسسه گالو اقرار می‌کنند، ایران سیزدهمین قدرت نظامی جهان و قدرت اول موشکی منطقه در خاورمیانه و هشتمین قدرت موشکی جهان است. 
این کارشناس نظامی با اشاره این که قدرت موشکی ایران کاملا بومی است و صفر تا صد آن با توجه به نیازهای مختلفی که در زمین و دریا و هوا داریم طراحی شده عنوان کرد: در سه سطح کوتاه برد، میان برد و دور برد بالسستیک طراحی شده و موشکها کاملا نقطه زن هستند. 
قاسمی با اشاره به این که ایران موشک‌هایی با برد 2 هزار کیلومتر و ضریب خطای  سه متر دارد گفت: این نوع فن‌آوری در دنیا بی‌نظیر است. 
وی افزود: ایران مثل چشمه‌ای است که آب از آن می جوشد و موشک‌های ما با توجه به اینکه تمام طراحی و ساخت آن در داخل انجام می شود هیچوقت به انتها نمی رسد و روزی صدها هزار موشک ساخته می‌شود. 
این کارشناس با اشاره به این که از نظر قدرت نظامی به این درجه از قدرت رسیدیم که در زمین و دریا و هوا می توانیم از تمامیت ارضی خود دفاع کنیم گفت: بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون کسی جرات نکرده بصورت رسمی موشک شلیک کند واین اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم است.
قاسمی تصریح کرد:ده‌ها نوع موشک، زیر دریایی، ناوها، تانکها، توپ ها و سلاح های دور برد در اختیار ایران است که اگر دشمن بخواهد تعرضی کند جواب دندان شکنی دریافت می کند 
این کارشناس نظامی اظهار داشت:ما مدعی نیستیم اگر بزنیم دشمن کاری نمی کند، چرا که دشمن هم ابزارهایی دارد اما ضربه های نخبگان ایران مهلک و کمر شکننده است 
قاسمی  تاکید کرد:آمریکا توانمندی دفاعی ایران را درک می کند بهمین دلیل در مقابل حملات ایران موضع عقب نشینی برمی‌گیزند. 
وی تصریح کرد: توان نظامی ایران به حدی است که می تواند تمام پایگاه‌های 36 گانه آمریکا را در منطقه به آتش بکشد .

انتهای پیام/ الف 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان