اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. دى 1398 - 17:10   |   کد مطلب: 32337
قاسم نهاوندی پدر یکی از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی که اصالتا” ملایری است، با بیان اینکه در هر خانواده ممکن است، فردی خطا و اشتباه کند و البته قابل گذشت است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات خوبی به مردم در همه زمینه ارائه داده که فراموشی نشدنی است و امروز ممکن است که برخی از آب گل آلود ماهی بگیرند و بنده کاملا” مخالفم، نباید این مسئله سیاسی شود.

به گزارش صبح الوند، 

پدر یکی از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی در گفتگو با خبرنگار ما ؛ با بیان اینکه فرزندم میلاد نهاوندی، با ۳۵ سال سن دانشجوی سال آخر دکترای شیمی در دانشگاه کانادا در حال تحصیل بود، اظهار کرد: او با مقالات زیاد و مغز متفکر حرفی برای گفتن داشت.

وی با بیان اینکه حادثه هواپیمایی اوکراینی یک اتفاق تلخ بود که نباید رخ می داد، عنوان کرد: این حادثه رخ داده و کاری نمی شود کرد.

حادثه هواپیمای اوکراینی باید آسیب شناسی شود

نهاوندی با تأکید بر آسیب‌شناسی حادثه هواپیمایی مسافربری اوکراینی افزود: اگر در سیستم مدیریتی کسی خوب عمل نکند، کل سیستم را ممکن است زیر سؤال ببرد و و لازمه این امر داشتن تخصص و مدیریت عالی و سطح بالا است.

وی در پاسخ این سؤال که آیا می توان حادثه هواپیمایی اوکراینی را یک خطای انسانی و قابل گذشت دانست، گفت: ممکن است در هر خانواده ای فردی خطا و اشتباهی کند و مگر می‌شود قابل گذشت نباشد، این مسئله یک خطای انسانی بوده که باید به دنبال عبرت آموزی باشیم تا تکرار نشود.

پدر این شهد تاکید کرد: قطع یک درخت از ریشه کار غلطی است و باید آن را هرس کرد و سپاه یک واحد نظامی و قدرت منطقه است که باید باشد و مدیریت آن را با جذب نیروهای متخصص تقویت کرد.

نهاوندی بیان کرد: استفاده از نیروهای متخصص و کاردان را در سیستم مدیریتی کشور باید بیشتر کرد و با تخصص بالاتر قطعا” جواب خواهیم گرفت.

سپاه یک واحد نظامی و قدرت منطقه ای است که باید تقویت شود

نهاوندی با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمات خوبی به مردم در همه زمینه ارائه داده که فراموشی نشدنی است، گفت: امروز ممکن است که برخی از آب گل آلود ماهی بگیرند و بنده کاملا” مخالفم، و نباید این مسئله سیاسی شود.

وی تاکید کرد: من با این موضوع اگر مورد سوء استفاده قرار بگیرد، موافق نیستم و این مسئله یک خانواده است و باید در خانواده هم حل شود، ربطی به عوامل خارجی ندارد.

پدر این شهید حادثه هواپیمایی اوکراینی گفت: مسئولان ما باید از وجود متخصصان در هر حوزه ای استفاده کنند و از مقالات میلاد در دانشگاه ها استفاده می شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان