اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. دى 1398 - 16:24   |   کد مطلب: 32287
سردار مظاهر مجیدی از برگزاری مراسم شب هفت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام (ره) همدان خبر داد و گفت: این مراسم از نماز مغرب و عشاء و گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص سال حاج سعید اسلامیان با سخنرانی سردار شادمانی برگزار می‌شود.
مراسم شب هفت سردار شهید سلیمانی در حسینیه امام (ره) همدان برگزار می‌شود

به گزارش صبح الوند،  فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی خبرهای غم‌انگیزی از رحلت امام راحل تا شهادت شهیدان رجایی و باهنر و شهادت سرداران دفاع مقدس و جبهه مقاومت را شنیده و دیده‌ایم، اظهار کرد: خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه ما حزن‌آور و سخت است.

وی با تأکید بر اینکه این سردار بزرگ اسلام در طول ۴۱ سال رشادت و مبارزه توانست الگوی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد، افزود: تحمل این چنین خبری برای همه ما سنگین است اما همه باید برای بقای اسلام فدایی باشیم.

سردار مجیدی با قدردانی از مردم و خانواده شهدای همدان در برگزاری با شکوه برنامه‌های سوگواری سردار شهید سلیمانی، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده همزمان با مراسم تدفین این شهید بزرگوار در کرمان، مردم همدان نیز روز سه‌شنبه در میدان امام (ره) مراسم سوگواری سردار شهید سلیمانی را برگزار می‌کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان