اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آذر 1398 - 17:53   |   کد مطلب: 32161
کار آفرین نمونه همدانی گفت: هدف من حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال است اما یکی از مشکلاتم به روز نبودن تجهیزات می باشد.

به گزارش صبح الوند،  فروشگاه بزرگ پوشاک توکل در استان همدان مجموعه ای کم نظیر توسط جوانان این دیار به طراحی و دوخت و عرضه انواع کت، کت شلوار، پیراهن، لباس کار و موارد دیگر با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

این مجموعه تولیدی باحمایت از کالای ایرانی و شعار ایرانی، ایرانی بخر، در راستای تولید ملی فعالیت می کند.

علی توکلی، مسئول این واحد تولیدی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه واحد تولیدی پوشاک توکل از سال 90 با دو نفر شروع به فعالیت کرده گفت: در حال حاضر 10 نفر اشتغال دائم در مجموعه داریم و در صورتی که سفارشات بزرگ از بیمارستانها و ادارات داشته باشیم چندین نفر بصورت روز مزد در کارگاه مشغول می شوند.

وی، با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی همگی با مشکل نوسان قیمت مواجه هستند افزود: به روز نبودن تجهیزات یکی از بزرگترین مشکلات پوشاک توکل است چرا که سرمایه در گردش کمی داریم تا صرف خرید مواد اولیه کنیم.

تولید کننده همدانی با تاکید بر نوسانات قیمت تصریح کرد: وسیله ای که سال گذشته زیر 100 میلیون ارزش داشت امسال سه برابر شده و امکان خرید آن برای تولید کننده نیست.

وی با بیان اینکه کیفیت در پوشاک حرف اول را می زند افزود: به دلیل کیفیت بالای تولیدات توانسته ایم  به کشورهایی همچون عراق و سلیمانیه صادرات داشته باشیم و به همه استانها محصولات ارسال و در استانهایی مثل کرمانشاه و ملایر شعبه فروش داریم.

این تولید کننده پوشاک مهمترین گام در لباس را طراحی دانست و گفت: الگو در پوشاک حرف اول را می زند و در گام دوم مواد اولیه هستند که کیفیت جنس را تعیین می کنند.

مدیر تولیدی پوشاک توکل با اشاره نوسانات قیمت در بازار افزود: ما نمی توانیم برنامه ریزی های بلند مدت انجام دهیم و کار روزانه پیش می رود که حتما باید چاره ای برای ثبات قیمت ها اندیشیده شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان