اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آذر 1398 - 22:27   |   کد مطلب: 32140
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشجوها در همه زمینه ها توانمندی خودشان را در همه مراحل به نمایش گذاشتند و زمانی که نیاز بوده در جنگ حضور یابند، جوانان دانشگاهی حضور فعال داشتند.

به گزارش صبح الوند، مرتضی قائمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان ظهر امروز در همایش روزدانشجو، ضمن تبریک روز دانشجو گفت: هر گفتمانی برای تثبیت خودش نیاز به هزینه دارد و گفتمان جمهوری اسلامی از زمان شکل گیری هزینه های سنگینی را تقدیم کرده و برای ثبییت خودش با اراده ترین ترین جوانان در این راه به

شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: دانشگاه سهم خودش را چه قبل از انقلاب و در طول جنگ همچنین در حوادث اخیر به انقلاب و گفتمان امام و ادا کرده است.

قائمی گفت: دانشجوها در همه زمینه ها توانمندی خودشان را در همه مراحل به نمایش گذاشتند و زمانی که نیاز بوده در جنگ حضور یابند، جوانان دانشگاهی حضور فعال داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد همدان با اشاره به سفر نیکسون که سه تن از دانشجویان در آن به شهادت رسیدند گفت: دانشگاه بیداری و نقش خودش را برای همه ادا کرد و در دفاع مقدس هم نیز دانشگاهیان شهدای بسیاری را تقدیم امام و انقلاب کردند.

وی با اشاره به آگاهی بیشتر دانشجویان در همه زمینه ها افزود: امروزه دانشجویان جز فرهیختگان و افراد آگاه مملکت هستند و در همه زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی فعالیت دارند و اینگونه دین خود را ادا می کنند.

قائمی با بیان اینکه همیشه سلاح جنگی و نظامی ابزار دفاع از یک گفتمان نیست گفت: گفتمان همیشه حراست نظامی ندارد، گفتمان گاهی حراست سیاسی، فرهنگی، اجتماعی،  علمی و پژوهشی نیاز دارد.

انتهای پیام/آ.و

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان