اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1398 - 13:26   |   کد مطلب: 32102
شهید داوود افتخارى در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت ایران! براى اینکه همیشه رستگار باشید و به پیروزی نهایی علیه باطل برسید به حرف ولى فقیه گوش داده و فرمانش را اطاعت کنید.

به گزارش صبح الوند،  «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظاتمان با شهید داوود افتخارى:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون در حالى وصیت‌نامه خود را می‌نویسم که چند ساعتى به اعزام ما به جبهه نمانده است می‌رویم تا آخرین ضربه را انشاءالله بر پیکر صدام و آمریکا بزنیم.

من بر اساس رسالت و مسئولیتى که در برابر انقلاب اسلامى که خون‌بهاى هزاران شهید و مجروح و معلول است به جبهه رفته‌ام و جنگ با ضد خدا را گام نهادن در مسیر خدائى می‌دانم، در این راه اگر دشمن را شکست دهیم پیروزیم و اگر کشته هم شویم باز هم پیروزیم چون شهید شده‌ایم و به سعادت رسیده‌ایم و در نزد خدا روزى مى‌خوریم.

پدر و مادرم! من با کمال آزادی این راه را که همان راه سرخ حسین است انتخاب کردم و از کشته شدن باکی ندارم چون خداوند کسانی را که در راه حق جهاد می‌کنند ثابت قدم می‌دارد ولی از این می‌ترسم که بر مزارم چه کسانی می‌‌آیند و چه حرف‌هایی می‌گویند اگر خدای نکرده بر سر قبرم کسانی بیایند و از انقلاب اسلامی و رهبری بد بگویند یا آن‌ها را تضعیف کنند و کشته شدن من را بر گردن دیگران بیاندازند راضی نیستم.

پدرجان باید هوشیار باشی و در برابر ضد انقلاب چنان صبر و استقامت از خود نشان دهی که پشت دشمن از این عمل تو به لرزه درآید.

و تو مادر عزیزم چنان حرکت زینبی از خود باید نشان بدهی که ادامه‌دهنده این راه برای دیگران باشی.

 پدر و مادر عزیزم ما امانتی از جانب خدا هستیم خواه ناخواه از این دنیا می‌رویم و در آن دنیا در مورد اعمالی که انجام داده‌ایم بازخواست می‌شویم پس مهم حیات اخروی بوده و این دنیا هیچ ارزشی ندارد، شما را به صبر و استقامت سفارش می‌کنم که سبب نزدیکی با خداست؛ خدا را همیشه به یاد داشته باشید و به او توکل کنید برای شما کافی است که البته او یار و مدافع شماست.

از منتظران مهدی (عج) که در نماز جمعه دعای کمیل شرکت می‌کنند التماس دعا داریم تا به این وسیله خداوند ما را بیامرزد.

پدرجان در حق تو پسرى نکردم و در این زندگى بى‌ارزش بدى کردم از تو و مادرم که زحمات فراوانى متحمل شده‌اید؛ عاجزانه درخواست مى‌کنم مرا ببخشید و حلال کنید.

و به برادرانم سفارش می‌کنم که ادامه‌دهنده راه حسین باشند و همچون حسین در راه خدا جهاد کنند تا پیروز شوند، به خواهران و برادرانم سفارش مى‌کنم که عبادت در درگاه خداوند را همیشه به یاد داشته باشید و نماز را بر پا سازید که نماز یک کارخانه انسان‌سازی است، مبادا خداى نکرده امام و روحانیت عزیز را تنها بگذارید و دست از آنها بکشید که آن وقت عذاب خداوند فرامی‌رسد و تا آخر در آتش دوزخ خواهید سوخت، براى اینکه همیشه رستگار باشید به حرف ولى فقیه گوش کنید و فرمانش را اطاعت کنید.

به امید پیروزی اسلام و مسلمین جهان و طول عمر امام امت و نابودی ابرجنایتکاران شرق و غرب.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان