اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. آذر 1398 - 13:58   |   کد مطلب: 32090
دبیر هیئت رییسه مجلس با تکذیب خبر استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان، گفت: استیضاح وزیر کشور اصلا” مطرح نیست و برخی رسانه ها می‌خواهند طوری مسائل را جلوه دهند که اوضاع در کشور غیر عادی است که اینگونه نیست و هیچ وقت این استیضاح اتفاق نخواهد افتاد.
استیضاح وزیر کشور اصلا مطرح نیست

به گزارش صبح الوند، در پاسخ به یکی از مطالبات مردم در خصوص گرانی های اخیر بعداز گرانی بنزین، اظهار کرد: چند روز گذشته جلسه ای را با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، داگستری، تعزیرات حکومتی و اصناف در مجلس تشکیل دادیم که گرانی‌های اقلام و کنترل بازار مورد تأکید نمایندگان قرار گرفت و تأکید شد راه را بر فرصت طلبان ببندند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های نظارتی و دولتی باید مراقبت کنند که بر مردم فشار نیاید و قیمت‌ها افزایش پیدا نکند و باید جلوی هرگونه افزایش قیمت نامتعارف گرفته شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به افزایش ۲۰، ۳۰ و ۷۰ درصدی اقلام و کالاهای اساسی مردم، گفت: این افزایش سنخیتی با شعارهای دولتی ها ندارد و در واقع تخلف است که باید اوضاع را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه همه درآمد حاصل از بنزین باید در اختیار هفت دهک پایین جامعه قرار بگیرد، گفت: متاسفانه بسیاری از اقلام کاله از جمله برنج، کرایه های تاکسی زیاد شده است که مطالبات زیادی در این زمینه داریم که باید به صورت مداوم مسئولان کشور و استان و شهرستان نظارت دقیق‌تری نسبت به این گرانی ها داشته باشند.

رنجبرزاده تأکید کرد: هرگونه کوتاهی در برابر نظارت بر کالاها و گرانی ها نابخشودنی است و باید با متخلفان برخورد شود.

وی با تکذیب خبر استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان، تصریح کرد: استیضاح وزیر کشور اصلا” مطرح نیست و برخی رسانه ها می خواهند جوری مسائل را جلوه دهند که اوضاع در کشور غیر عادی است که اینگونه نیست هیچ وقت استیضاح وزیر کشور اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان