اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آذر 1398 - 21:15   |   کد مطلب: 32077
نماینده ولی فقیه در استان همدان به سابقه تشکیل بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: سابقا بسیج در عرصه نظامی فعالیت داشت اما هم اکنون در عرصه دفاع از امنیت داخلی و حمایت از‌‌ مردم در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی فعالیت دارد.

به گزارش صبح الوند، آیت الله حبیب الله شعبانی شامگاه امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد روستای بهادربیگ و پس از مراسم افتتاح گلزار شهدا به نیابت از اهالی این روستا به میهمانان من جمله سردار سلیمانی، رئیس بسیج مستضعفین خیرمقدم عرض کرد و گفت: برای بازسازی گلزار شهدای این روستا مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به دست بسیج سازندگی هزینه شده است که جای بسی تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان که خود اصالتا اهل روستای بهادربیگ است در تمجید از بسیج گفت: صحبت کردن از بسیج بسیار مشکل است. حدود ۴۵ درصد از شهدای ما بسیجی بودند. روستای بهادربیگ نیز با اهدای ۳۳ شهید در دوران دفاع مقدس از روستاهای شاخص در شهرستان بهار محسوب می شود.

وی به سابقه تشکیل بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: سابقا بسیج در عرصه نظامی فعالیت داشت اما هم اکنون در عرصه دفاع از امنیت داخلی و حمایت از‌‌ مردم در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی فعالیت دارد.

شعبانی با بیان این مطلب که کار عمرانی کار ذاتی بسیج نیست افزود: به لحاظ شرایط اقتصادی می بینیم که بسیج در کنار دولت قرار گرفته و در بسیاری از پروژه های عمرانی شرکت دارد.

وی با اشاره به سیل ابتدای امسال و حجم خسارتهای وارد شده به روستاها گفت: بسیج با حضور مستمر در صحنه و کمک به خسارت دیدگان نشان داد که همیشه در کنار مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان