اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. آبان 1398 - 9:13   |   کد مطلب: 32018
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به افزایش نرخ بنزین و ایجاد تدابیر در تمام بخش های حمل و نقل گفت: هیچ گونه افزایش نزخ کالا و خدمات در سطح استان نداریم و در صورتی که گشت های سیار با موردی برخورد کنند حتما برخورد قانونی اعمال می شود.

به گزارش صبح الوند، علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگارما با بیان اینکه طبق گفته مقامات دولتی و استانی  افزایش قیمت فقط در خصوص بنزین اعمال شده است افزود: حاملهای دیگر انرژی چون گازوئیل و نفت و سی ان جی تغییر نکرده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: با توجه به اینکه حمل و نقل یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در خدمات و ارائه کالاها نقش اساسی دارد اما در این مرحله با توجه به تدابیری که صورت گرفته افزایش نرخ سود هیچ تاثیری در حمل و نقل ندارد و در نتیجه کالا و خدمات نیز افزایش نمی یابد .

حسن پور عنوان کرد: هر نوع افزایش نرخ در صورت مشاهده چه در ارائه خدمات و تولید کالا تخلف است و برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه تاکسی ها و شرکت های خدمات خودرویی و اینترنتی هر کدام سهمیه خاص خود را دارند افزود: به هر شرکت سوخت مورد نیاز واگذار می شود و گشت های سیار تعزیرات صبح و بعدازظهر در سطح شهر حضور دارند و شهروندان می توانند در صورت تخلف با شماره ۱۲۴ یا مراجعه به گشت ها ما را مطلع کنند.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان