اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آبان 1398 - 12:40   |   کد مطلب: 31991
مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان از برگزاری طرح خدماتی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در راستای ساختن شهر تراز انقلابی و گسترش تفکر مهدویت در شهرستان همدان خبر داد.
طرح خدماتی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در راستای ساختن شهر تراز انقلابی است

مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طرح خدماتی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) طرحی رایگان برای عموم مردم و بویژه محلات آلوده و کم در آمد که هفته ای یکبار بعداظهرهای پنجشنبه ۲۰ نفر از اقشار متخصص را که به طور بسیجی و مردمی خودشان پای کار آمدند در قالب ۲۰ میز در مساجد پایین شهر و مورد نظر مستقر می کنیم.

وی ادامه داد: یک هفته قبل از تشکیل این قرارگاه اطلاع رسانی می کنیم تا مردم مطلع شوند و از خدمات قرارگاه استفاده کنند.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان افزود: این قرارگاه شامل پزشک متخصص، ماما، کارآفرین، مشاور تحصیلی، مشاور تربیتی همسرداری و اعتیاد و مشاور حقوقی قضایی و آنچه که نیاز یک جامعه است را در این طرح همراه خود می بریم .

وی عنوان کرد: در قالب این طرح یک سری پک های اموزش خانواده در اختیار مردم قرار می دهیم .

نظری با اشاره به حضور اورژانس اجتماعی و ادارات مختلف افزود: این طرح با پشتیبانی تفکر بسیجی اداره می شود و هدف از این طرح افزایش امیدواری و امید به زندگی و در نتیجه ایجاد یک جامعه اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: هدف این طرح خدماتی ساختن شهر تراز انقلابی است و در نتیجه ایجاد حکومت اسلامی و جامعه ای اسلامی که مردم در آن به یکدیگر اعتماد داشته باشند.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان