اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آبان 1398 - 8:45   |   کد مطلب: 31985
مسئول هیات رزمندگان استان همدان از برگزاری نخستین محفل نیک نامان که مختص ۱۴ شهید مدافع حرم استان همدان است خبر داد.

به گزارش صبح الوند، مصطفی میرزایی، مسئول هیات رزمندگان همدان  در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: برای اولین بار مراسمی مختص ۱۴ شهید مدافع حرم استان همدان برگزار می شود و این مراسم به درخواست خانواده های شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به هفته بسیج گفت: در آستانه هفته بسیج این مراسم در حسینیه امام خمینی برگزار می شود و چون اکثر شهدای مدافع حرم همدان در ایام محرم به شهادت رسیدند و نتوانستیم در آن ایام مراسمی را مختص این شهدا برگزار کنیم و معمولا برنامه ها تلفیقی بودند به این زمان موکول شد .

مسئول هیات رزمندگان با تاکید بر حضور چهره های شاخص در این محفل افزود: قهرمان مسابقه عصر جدید خانم عبادی و مداح اهل بیت حبیب عبداللهی که جانبازان مدافع حرم هستند در این برنامه حضور دارند .

وی ادامه داد: راوی این برنامه محمد رضا جعفری از فرماندهان جبهه مقاومت است که خاطرات زیادی از شهدای مدافع حرم همدان دارد و از شهید محسن فانوسی و شهید سید میلاد مصطفوی خاطره های ویژه ای دارند.

میرزایی حضور ارزشمند پدر و مادر شهید حججی را یکی دیگر از برنامه های ویژه این محفل دانست و گفت: امیدواریم شاهد حضور خانواده ارزشمند شهید حججی در این مراسم باشیم و بتوانیم از خاطرات و بیان زیبای آنها در خصوص ویژگی های شهید بهره ببریم .

گفتنی است: این مراسم به همت هیات رزمندگان ثارالله یکشنبه ۲۶ آبان ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان