اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آبان 1398 - 8:32   |   کد مطلب: 31972
دونده طلایی همدانی با اشاره به حضور برخی از نمایندگان مجلس برای تماشای بازی های فوتبال گفت: تمام ورزشکاران در تمام رشته ها و به خصوص افرادی که دارای مشکل جسمی هستند به حمایت و توجه ویژه ای نیاز دارند و حمایت مسئولین نباید برای برخی رشته های خاص باشد.
حمایت مسئولین نباید فقط به برخی رشته های خاص معطوف باشد

حمید اسلامی، قهرمان دوی جهان و مرد طلایی همدان به مناسبت هفته پاراالمپیک در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تمام تلاش خود را برای پارالمپیک می کنم اما متاسفانه اخیرا در یک حادثه دچار پارگی رباط پا شدم که حتما باید عمل کنم.

وی ادامه داد: پرونده پزشکی را به کانادا برای بررسی ارسال کردم که تا حد امکان عمل نکنم و بتوانم تمرینات را ادامه دهم اما هنوز جوابی نگرفته ام.

دونده همدانی عنوان کرد: خوشبختانه هیات استان از ورزشکاران حمایت می کند و دو ماه پیش نیز مسابقات در ساری داشتیم که برای کسب سهمیه بود و از استان همدان وحید علی نجمی انتخاب شدند که در حال حاضر در دبی حضور دارند.

وی با اشاره به استانهای همجوار کرمانشاه و خرم آباد که ۱۰ نفر سهمیه برای پارالمپیک دارند افزود: همدان نیز باید حمایت بیشتری از ورزشکاران انجام دهد تا بتوانیم تعداد ورزشکاران در پارالمپیک را افزایش دهیم.

اسلامی با تاکید به حمایت بیشتر مسئولین از ورزشکاران تمام رشته ها و پارالمپیکی ها گفت: برخی نمایندگان برای تماشای بازی های فوتبال در استادیوم حضور پیدا می کنند اما تا بحال اسمی از ورزشکاران پاراالمپیک نشنیده اند.

انتهای پیام/آ

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان