اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1398 - 13:47   |   کد مطلب: 31964
کارگردان نمایش بلژیکی واوارا:
اجرای نمایش در ایران برایم دلنشین بود
کارگردان نمایش بلژیکی واوارا در همدان گفت: مردم ایران بسیار مهربان هستند و از اینکه توانستم در ایران نمایش اجرا کنم بسیار خوشحال هستم.
اجرای نمایش در ایران برایم دلنشین بود

جودی دی کلرک، کارگردان بلژیکی نمایش واوارا در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: برای اولین بار است که به ایران سفر کردم و مردم ایران بسیار مهربان ودلسوز همچنین دلنشین هستند.

وی ادامه داد: بسیار خوش حال هستم که توانستیم در ایران اجرا نمایش داشته باشیم و از نزدیک با این کشور زیبا آشنا شدم .

کارگردان بلژیکی فزود: ایران کشور بسیار خوبی است و در زمینه های فرهنگی و هم چنین نمایش نامه نویسی و اجرای نمایش توانسته است پیشرفت خوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در اجرای این نمایش قصد داشتیم داستان دختری که قصد دارد در دل طبیعت خانه بسازد ومی خواهد طبیعت را خراب کند را به نمایش بگذاریم و در اصل این داستان یک داستانی است که در کره شمالی اجرا شده است.

دی کلرک خاطر نشان کرد: پیام این نمایش این بود که قدر محیط زیست خود را بدانیم و آن را باخانه ساختن وتغییر دادن به وسیله بشر خرابش نکنیم.

وی درباره نمایش گفت: در ابتدا پایان داستان غم انگیز بود و همه ی بازیگران فوت می کردند اما چون نمایش برای کودکان بود تصمیم گرفتیم پایانش را تغییر بدهیم و پایان شادی داشته باشد.

دی کلرک گفت: وقتی وارد سالن نمایش شدیم بسیار تعجب کردیم چون کف جایگاه نمایش موکت بود و با آن چه که ما در عکس ها دیدم فرق می کرد و اجرای نمایش سخت بود.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان