اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. آبان 1398 - 10:14   |   کد مطلب: 31953
نویسنده همدانی گفت: تاکنون چهار اثر ادبی داشته ام و در آینده قصد دارم در کتابی به بیان خاطرات همسر یکی از شهدای مدافع حرم همدان بپردازم.
آرزو دارم هیچ زنی پاییز را به عنوان دلتنگی نگاه نکند / قصد دارم خاطرات همسران شهدای مدافع حرم همدان را بنویسم

بهار ملک محمد نویسنده همدانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تاکنون آثاری چون «طوفان سیاه»، «رها چون باد» و «پرواز قاصدک‌ها» و دلتنگی زن های پاییزی به چاپ رسیده است.

 

وی ادامه داد: در کتاب اخیر که به تازگی رونمایی شد به بیان خاطرات طاهره فرجی خواهر شهید محسن فرجی شهید 16 ساله همدانی پرداخته شده است. 

 

نویسنده همدانی با اشاره به مشکلات زیادی که این خانواده در نبود پدر تحمل کردند افزود: مادر شهید بعد از فوت همسرش سرپرستی فرزندانش را به عهده  می گیرد و معمولا در بیرون از منزل حضور داشته اند  بنابراین خواهر شهید که همبازی برادر بوده است خاطرات زیادی از شهید دارد که در این کتاب آنها را بیان می کند. 

 

ملک محمد با تاکید به وظیفه مادری که طاهره عهده دار آن می شود گفت: طاهره فرجی در اصل مادر دوم شهید محسوب می شود و خاطرات تلخ و شیرینی را برای مخاطب بیان می کند. 

 

نویسنده همدانی گفت: آرزو دارم هیچ زنی پاییز را به عنوان دلتنگی نگاه نکند و زنان سرزمینم هر روز بهتر و مقاومت تر از دیروز باشند. 

 

وی با اشاره به چهار اثر ادبی که رونمایی شده اند گفت: در آینده ای نزدیک قصد دارم به بیان خاطرات همسران شهدای مدافع حرم همدان بپردازم . 

انتهای پیام/آ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان