اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آبان 1398 - 13:49   |   کد مطلب: 31923
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران:رییس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: امریکا و همپیمانانش در منطقه فقط به دنبال بهره کشی و ایجاد جنگ و ناامنی هستند .
آمریکا پرورش دهنده گروه های تروریستی در منطقه است/ اعتماد به آمریکا خیانت به کشور است

به گزارش صبح الوند، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در گفتگو با خبرنگار ما ؛ با اشاره به نزدیک شدن به ۱۳ آبانماه و روز اشتکبار ستیزی گفت: حضرت امام (ره) قبل از انقلاب زمانی که امریکا را شناختند فرمودند این کشور قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی افزود: انقلاب ما بر اساس خوی ضد استکباری شکل گرفته است و امریکایی ها همیشه در گروه های ضد انقلاب و به دنبال ترور و جنگ بوده اند .

رئیس بسیج ورزشکاران کشور گفت: در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس حمایت امریکا از صدام بر همه مشهود بود و حمایت همه جانبه امریکا و پرورش گروه های تروریستی در منطقه بر همگان آشکار است.

وی عنوان کرد: توطئه های آمریکا همیشه در راستای براندازی انقلاب ایران بوده است و گرفتاریهایی را برای دولتها ایجاد کردند و این دولت خبیث همیشه به دنبال ایجاد تنش در منطقه بوده است.

آذرنوش ادامه داد: جنگ و آشوب عراق و لبنان و جنگ خانمان سوز یمن همه با سرکردگی این دولت خبیث است و تا زمانی که آمریکا دست از خوی استکباری خود برندارند قابل اعتماد نیستند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه تا به حال با عزت ایستاده است و به دهن آمریکا زده است .

آذرنوش با اشاره به بی نتیجه ماندن مذاکرات گفت: حتی مسئولینی که اصرار به مذاکره با آمریکا داشتند به آنها نیز بد عهدی امریکایی ها ثابت شد و فهمیدن که مذاکره بی نتیجه است .

وی تاکید کرد: مذاکره و تعامل زمانی معنی پیدا می کند که خروجی برای ما داشته باشد تا به حال که هیچ دستاوردی برای ایران نداشته است و از همه مهمتر اینکه طبق فرموده رهبری مذاکره باید با عزت و باشد.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان