اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مهر 1398 - 13:33   |   کد مطلب: 31826
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس با هیچ مرامی نمی تواند نام شهدا را حذف کند حتی در کشورهای سوسیالیستی هر روز صبح سربازان حاکمیت شان باید بر سر مزار سربازها رفته و پرچم آنها را برافراشته کنند چه برسد به کشور شیعه ایران که فرهنگ جهاد و شهادت جزء سبک زندگی ما است .
فرهنگ جهاد و شهادت جزء سبک زندگی ایرانی ها است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به حذف نام شهدا  از برخی معابر شهرها گفت : حذف نام شهدا از مکان های عمومی و کوچه و خیابانها بی حرمتی به فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی ادامه داد: قطعا کسانی که این کار را کردند تعمدی انجام داده اند چرا که هر کسی با هر گرایش و هر تفکری کسانی را که به عنوان مدافعان آب و خاک و دین و مذهب و اعتقاداتشان در جبهه ها رفتند و از نوامیس این مردم و از آب و خاک و آیین و مذهب این مردم دفاع کردند حق بسزایی است که بر گردن همه آحاد با هر تفکری حتی مذاهبی که در قانون اساسی شناخته شده دارند .

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: اگر حضرت زینب در کربلا نبود چراغ هدایت سویی نداشت و رسالت زینب گونه کمتر از رسالت امام حسین نبود و این هم در واقع همان است چرا که شهدا رفتند اما باید نام و فرهنگ آنها به عنوان شاخص و راهنمای آیندگان بویژه نسل جوان زنده و همیشگی باشد.

وی عنوان کرد: هیچ کس با هیچ مرامی این کار را انجام نمی دهد حتی در کشورهای سوسیالیستی مثل شوروی سابق یا روسیه با تفکرات غیر دینی و لا مذهبی که دارند هر روز صبح سربازان حاکمیت شان باید بر سر مزار سربازها رفته و پرچم آنها را افراشته کنند چه برسد به کشور شیعه ایران که فرهنگ جهاد و شهادت جزو سبک زندگی ما است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان