اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. شهريور 1398 - 8:11   |   کد مطلب: 31771
کارشناس حقوق در همدان با بیان اینکه سلبریتی ها برای خودنمایی به مسائل غیر مرتبط همچون دختر آبی ورود پیدا می کنند گفت: قانون یک بار برای همیشه باید با خبرگزاری ها و افرادی که جنجال ایجاد می کنند و دروغ می گویند برخورد کند تا شاهد چنین موضوعات نباشیم.
کارشناس حقوق:سلبریتی ها برای خودنمایی به مسائل غیر مرتبط ورود پیدا می کنند/لزوم برخورد دستگاه قضا با سلبریتی ها

به گزارش صبح الوند، حمید رحیمی، کارشناس مسائل حقوقی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هر وقت اتفاق و وحدتی در بین مردم در سطح جامعه ایجاد می شود دشمن سعی می کند با کارهای نمادین اتفاقات مهم را به حاشیه ببرد .

وی ادامه داد: متاسفانه یک سری قضاوت های نادرست و عدم آگاهی و اطلاع باعث می شود این مسایل به صورت ابزاری برای دشمن و تفرقه افکنان استفاده شود و از آن سو استفاده کنند .

این کارشناس حقوق  با اشاره به اتفاق پیش آمده گفت: خودسوزی این دختر جوان هیچ ادله حقوقی ندارد و برای به حاشیه بردن دستگاه قضا هم از آن استفاده شده است.

رحیمی با اشاره به حضور سلبریتی ها در این حادثه افزود: سلبریتی ها برای خودنمایی و عرض اندام و کمبود هایی که در حرفه خودشان دارند دست به چنین اظهار نظرهای غیر کارشناسانه می زنند چرا که این کارها مربوط به دستگاه قضا است.

این کارشناس حقوق گفت: دشمن از هر ابزاری برای تشویش استفاده می کند و داخلی ها هم نیز برخی ندانسته و برخی از روی غرض ورزی دامن به این اغتشاشات می زنند که باید هر دو گروه معذرت خواهی کنند .

وی عنوان کرد : یک بار برای همیشه باید با سیستم هایی که جنجال ایجاد می کنند و دروغ می گویند برخورد شود تا شاهد چنین موضوعات نباشیم .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان