اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. مرداد 1398 - 23:31   |   کد مطلب: 31683
همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد دولت جمهوری اسلامی هستند و مهمترین ویژگی این دو شهید مردمی بودن آنها است.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی روز پنجشنبه در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی با گرامیداشت هفته دولت و جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: این دو شهید در کنار مردم بوند و با مردم زندگی کردند و مصداق واقعی سخن حضرت علی بودند که فرمود "ای مالک زیاد کار کن و کم بخور".

وی خاطرنشان کرد: عزت نظام جمهوری اسلامی در گرو مردمی بودن آن است و هرجا با مردم بودیم موفق شدیم و هرجا از مردم دور شدیم موفق نبودیم.

حاجی بابایی ادامه داد: زیباترین جلوه مردمی بودن عدالت محوری است و در یک نگاه عصاره کار قوای سه گانه قضاییه، مقننه و مجریه باید عدالت محوری باشد چراکه هیچ چیز به اندازه این مولفه دوام ندارد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در راهبرد گام دوم انقلاب بر این مولفه ها تاکید داشتند، ادامه داد: هر مسئولی که مردمی و ساده زیست باشد، مردم او را دوست دارند چرا که ساده زیستی به معنای این است که مثل مردم باشیم و همچون آنها زندگی کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردمی بودن مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر بود چراکه آنها از مسولیت خود برای نفع شخصی هیچ استفاده ای نکردند.

وی اضافه کرد: رمز موفقیت ما این است که از دولت شهیدان رجایی و باهنر و نظام اسلامی تا جایی که می توانیم دفاع کنیم و عامل تضعیف آن نشویم.

حاجی بابایی با بیان اینکه اشکال مختلفی از کارمندان با انواع قراردادهای استخدامی ها در ادارات مشغول به کار هستند اضافه کرد: امروزه ۵۰ هزار معلم با عنوان خصوصی سازی و خرید خدمت در آموزش و پرورش فعالیت می کنند و نسبت به نوع قرارداد خود اعتراض دارند که ما حامی آنها هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه‌ای از رییس مجلس شورای اسلامی مبنی بر مغایرت مصوبه مجلس در مورد افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال شده که آن را قبول نداریم.

ایرنا

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان