اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. مرداد 1398 - 17:13   |   کد مطلب: 31677
همدان- دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در دو رشته شطرنج و بسکتبال دختران در همدان آغاز شد.
صبح الوند

به گزارش صبح الوند، افتتاحیه دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر پیش از ظهر پنج شنبه در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در آیین افتتاحیه این المپیاد با خوش آمدگویی به تیم های حاضر در این رقابت‌ها گفت: سعی کرده‌ایم بهترین امکانات را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات فراهم کنیم تا ورزشکاران با خاطره خوب همدان را در پایان مسابقات ترک کنند.

محسن جهانشیر افزود: نزدیکی سالن ورزشی مسابقات، محل اسکان و سلف ورزشکاران یکی از امتیازهای شهر همدان در این مسابقات است که از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تشکر می کنیم.

وی با اشاره به میزبانی همدان بیان کرد: رقابت های بسکتبال ۵ نفره دختران با حضور بیش از ۴۵۰ ورزشکار تا ۵ شهریور ماه در همدان ادامه خواهد داشت.

جهانشیر خاطرنشان کرد: در رشته شطرنج دختران نیز بیش از ۲۵۰ شطرنج باز در همدان به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به دو میزبانی دیگر همدان گفت: در دو رشته کشتی پسران و ژیمناستیک دختران نیز میزبان این المپیاد خواهیم بود که هفته آینده این مسابقات در همدان آغاز خواهد شد.

جهانشیر عنوان کرد: رشته کشتی بزرگ ترین میزبانی همدان در این المپیاد خواهد بود که بیش از ۶۰۰ کشتی‌گیر از ۶ شهریور ماه در همدان رقابت می کنند.

 گفتنی است؛ دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور تا ۱۰ شهریور در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان